Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-11-2016, 00:53   #8
Cooperator
 
Cooperator's Avatar
 
Reputacja: 1 Cooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumnyCooperator ma z czego być dumny
Wszystkie przedmioty dające fabularne bonusy są "zaczarowane" i żeby skorzystać z ich mocy, trzeba zaryzykować Wiarę.

Opis fabularny nie zawsze musi być magiczny. Jeżeli wierzymy w siebie, to wystarczy zamknąć oczy i powtarzać "na pewno mi się uda". Podobnie z używaniem przedmiotów zresztą, wszystko zależy od przedmiotu. Te momenty z "Leona Zawodowca", gdzie gania ze swoim drzewkiem na pewno są oparte na Wierze Bardziej w konwencji pewnie wszystkiego rodzaju lalki za pośrednictwem których rozmawiają z dorosłymi, bo lalka widziała potwora/mordercę. Dorosły zadaje pytanie lalce, którą dzieciak kiwa głową (przykład na pewno bonusu do Speak'a ).

Wiara generalnie odnawia się co sesję, jeśli zobaczę, że ta Wiara kończy się rzeczywiście za szybko (i bez sensu będzie, bo nagle potwora nie będziecie mogli pokonać), to będę szybciej te sesje "kończył" (w realu ten scenariusz by odpowiadał dwóm albo trzem 4godzinnym sesjom). Chyba, że do tego czasu wymyślimy jakiś fajny sposób, żeby tę Wiarę odnawiać, np. scena w której dziecko zachowuje się jak dziecko (w czasie zabawy, snucie planów na przyszłość, że się będzie łapać jednorożce etc.). Moje doświadczenie z tym systemem też jest niewielkie - a w wersji PBFowej wręcz żadne - więc niestety pewne rzeczy będziemy rozpoznawać bojem.
 
__________________
"Nie porzucaj nadzieje, jakoć się kolwiek dzieje"
Jan Kochanowski
Cooperator jest offline