Warhammer 40k RPG - Dary Chaosu nie dla graczy? Jestem posiadaczem podręczników do kilku settingów do Wh40k RPG. Nawet jeśli nie we wszystkie dane było mi zagrać, przestudiowałem je w mniejszym lub większym stopniu i zauważyłem pewną tendencję, która zrodziła pytanie zawarte w temacie.
Wykładając szerzej co mnie gryzie - w każdym settingu Dary i mutacje sług Chaosu są niezwykle potężne, pokazują moc Niszczycielskich Potęg. Ściślej w każdym, w którym gracze nie są sługami Chaosu. W nieszczęsnym Black Crusade, "prezenty" dla wrogów Imperium Ludzi są nie dość że śmiesznie słabe w porównaniu do tych samych darów w pozostałych settingach, to spory ich odsetek jest dla postaci zwyczajnie szkodliwy.
W związku z tym mam kilka pytań do braci forumowej:
1. Dlaczego waszym zdaniem tak jest?
2. Czy jest w tym według was jakiś sens?
3. Czy macie na to jakieś własne rozwiązania?
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |