Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-12-2016, 15:39   #5
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Lord Melkor Zobacz post
Dzięki, widzę że mechanika oparta w dużej mierze na starym DND sprzed 3 edycji, ale chyba bardziej spójna. Postacie zaczynałyby na 1 poziomie?
Dobrze widzisz. Na pierwszym poziomie, ale raz, że u mnie awansuje się szybciej niż według podręcznika (bo to PBF, a nie sesja przy stole), a dwa - byłoby bardziej bohatersko niż wynikałoby to z zasad. Między innymi przewidywałbym maksymalne hit points i cechy wyższe niż rzuty 3d6 bez powtarzania (np. 17, 16, 14, 12, 11, 10 do rozdania). Wynika to z założenia, że gracze wcieliliby się w postacie raczej młode i nieopierzone w świecie*, ale będące jednak potomkami naszego odpowiednika Conana Barbarzyńcy. A jeśli nie potomkami, to osobami blisko z nimi powiązanymi (przyjaciele, doradcy, ochroniarze, potomkowie wiernych wasali, zaprzyjaźnieni nieludzie czy lojalni słudzy, jeśli ktoś lubi odgrywać takie niesymetryczne relacje na sesji) - taka koncepcja drużyny jest bardzo pojemna.
 

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 15-12-2016 o 15:53.
Lord Cluttermonkey jest offline