Kilka lat temu, w 1928 roku, doszło do zajęcia Innsmouth przez siły federalne. Dzieci zostały oddzielone od rodziców i osadzone w sierocińcu. Bardzo często są badane, mierzone. Na trzy miesiące przed początkiem naszej historii jeden ze starszych chłopców, George, został zabrany w nieznane miejsce. Podobno umarł, a przynajmniej kilkoro dzieci utrzymuje, że widziały jego ducha, przechadzającego się po wymarłych korytarzach sierocińca.
Bohaterowie scenariusza są dziećmi - mają mniej więcej 12-13 lat. Pochodzą z Innsmouth i bardzo prawdopodobne, że w pewnym momencie poczują zew morza i przeobrażą się w Istoty z Głębin, by w mrocznych wodach oczekiwać momentu, kiedy Wielcy Przedwieczni powrócą, by objąć ziemię w posiadanie. Ale możliwe również, że są zwykłymi ludźmi - co stawia ich w bardzo złym położeniu.
Gramy na mechanice The end of the world, jej podstawy i tworzenie postaci możecie znaleźć
tutaj ([The end of the world/Horror] Co widział Johnny?).
Karta postaci powinna się składać z następujących elementów:
- Imię, podstawowe informacje o postaci, czym się interesuje, w czym jest dobra, jaki ma charakter.
- Współczynniki i cechy- podobnie jak w "Co widział Johnny", macie 9 punktów na rozdanie pomiędzy wszystkie statystyki. Musicie ponadto wybrać po dwie cechy (jedna pozytywna i jedna negatywna) do każdej kategorii współczynników (fizyczne, mentalne, społeczne).
- Inne dzieci - nie widzę powodu wymyślać podstawowych NPCów, lepiej, byście sami wymyślili sobie kolegów i koleżanki Prześlijcie informacje o czterech innych dzieciach w sierocińcu, przynajmniej dwoje powinno być w wieku 12-13 lat, żebyście, gdyby Waszym postaciom coś się przydarzyło, mogli się w nich wcielić. Informacji nie musi być dużo, kilka przymiotników wystarczy.
- Pracownik sierocińca - wymyślcie jednego dorosłego pracującego w sierocińcu. Żołnierz przywożący zapasy (sierociniec dalej jest pod okiem wojska), kaznodzieja, wychowawczyni chłopców, stróż, kucharka, sprzątaczki, bibliotekarz... Trochę tego personelu może być. Również w kilku epitetach.
- Specjalna relacja - może być to którejś z dzieci, czy dorosłych, może to być ulubiona książka bądź miejsce, albo jeden z kotów żyjących w sierocińcu. W każdym razie coś lub ktoś, co jest ważne dla dziecka i czego utrata może zaważyć o dalszych losach postaci.
Scenariusz jest w konwencji lovecraftowskiego horroru. Nie trzeba mieć wiedzy o mitach Cthulhu, by w nim uczestniczyć, pewnie parę razy mrugnę okiem do uczestników obeznanych z twórczością Samotnika z Providence, ale generalnie będzie to mocno warsztatowe.
Rekrutacja trwa do
24. stycznia. Tempo odpisu mniej więcej 4-5dniowe, GDoc do dialogów. Megaposty w moich przygodach raczej się nie zdarzają. Przyjmę do czterech graczy.