Jak widzę przejście - albo płacisz 200 PD i bierzesz dowolną (jako że dopiero startujemy, to nie trzeba tego robić fabularnie, tylko w historii uwzględnisz), albo kończysz obecną i za 100 PD bierzesz dowolną. Jak będziesz chciał barbarzyńców, magów, kozaków i inne dziwnostki, to trzeba się dogadać.
Niebojowe profesje to żaden problem. Tak się akurat złożyło, że grali w miarę bojowi, ale... Jak weźmiesz mieszkańca i postanowisz prowadzić kamienicę, to mi to nie przeszkadza, byleby się wszyscy dobrze bawili. Mamy tutaj próbę grania w piaskownicę, więc czasem pewnie jakieś dziwne wydarzenia wciągną tego kamienicznika (wylosowany napad na wybrzeże czy plaga szczurów - dużych z bronią palną, ale wciąż szczurów, wszak skaveny nie istnieją), ale nie widzę przeszkód dla profesji niebojowych czy nawet pokojowo nastawionych. |