Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-03-2017, 13:07   #7
Raga
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Co innego śmierć w sytuacji w której gracz podejmuje ryzyko - na przykład skacze za uciekinierem z jednego budynku na drugi w dużym minusem do umiejętności.
Co innego natomiast śmierć w mało znaczącej walce wynikająca tylko i wyłącznie z rzutu kostką.
Z mojej perspektywy (sandbox) gdzie przewijają się tony enpeców, których część staje się kontaktami lub wrogami graczy, którzy mają swoje wewnętrzne konflikty gdzie gracze muszą opowiadać się po którejś ze stron... lepsze jest utrzymywanie ich przy życiu.

Różnica jest taka, że gracz o wiele łatwiej potrafi zaryzykować swoim życiem, a o wiele dłużej się zastanawia gdy musi wybierać którego NPC'a zdradzi.

Ale myślę, że w jednostrzałówce nie miał bym żadnych wyrzutów sumienia ubić postać gracza.
 
Raga jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem