Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-03-2017, 21:04   #10
Leminkainen
 
Leminkainen's Avatar
 
Reputacja: 1 Leminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputację
Cytat:
Walka może skończyć się śmiercią postaci graczy albo przeciwników, ale... Powinno być to stosunkowo rzadkie, bo jest jeszcze trzecie, znacznie częstsze rozwiązanie - kiedy obie strony odstępują od walki.
Problematyczne w Neuro gdzie jedna kulka może zakończyć życie postaci

Pewnym rozwiązaniem jest nie zabijać Gracza ale sprawić żeby poczuł:

Kula zanim trafiła gracza roztrzaskała jego ukochany karabin/pistolet co spowolniło ją na tyle że zadała mniejsze obrażenia. Argumentem z takim rozwiązaniem jest także to że w oryginalnym Neuro autorzy nie przewidzieli trafienia w broń a zawsze istnieje prawdopodobieństwo że to się stanie. W rezultacie zamiast swojego wychuchanego karabinu snajperskiego nasz ranny gracz musi sobie dawać radę z jakimś niemiłosiernie poobijanym karabinem myśliwskim jak to anglosasi mawiają "to add insult to injury"
 
__________________
A Goddamn Rat Pack!
Leminkainen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem