Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-07-2017, 23:33   #1
Ranghar
 
Ranghar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ranghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputację
[Horror, Tajemnica, Nadnaturalne, Storytelling, Autorski] Morderstwa w Shadow Hills


Bill otworzył oczy, bolała go głowa, a coś ciepłego i lepkiego spływało mu po szyi. Zapach własnej krwi dotarł do jego nozdrzy, a wspomnienie uderzenia głową o kamień boleśnie wróciło w pamięci. Trudno było mężczyźnie coś dostrzec oraz oddychać, na twarz musiał mieć zaciągniętą szmatę lub worek. Skarpeta wciśnięta w usta nie poprawiała jego komfortu. Ręce i nogi miał sine od krępującego go sznura. Walcząc z narastającym bólem głowy powoli poruszył nią na boki. Przez prześwitujący worek zauważył gwiazdy na niebie, kłosy siana smagane wiatrem i sylwetkę mężczyzny przywiązanego do pala wbitego w ziemie.

Nagle coś poruszyło się w kłosach siana, sylwetka nowej osoby pojawiła się w bladym świetle gwiazd. Również miała zarzucony worek na głowę jak Bill i mężczyzna przywiązany do pala. Gruby sznur wisiał oplątany wokół szyi i zwisał do ziemi. Coś za sobą ciągnął, dużą torbę albo wór. Postać w końcu zatrzymała się przed mężczyzną przywiązanym do pala. Ten zaczął niezrozumiale krzyczeć i wić się na boki. W ręce drugiej postaci błysnęło ostrze i wbiło się prosto w oczodół ofiary. Powolne ruchy oprawcy wydłubały jedno oko, a za nim drugie przy krzykach i płaczu mężczyzny. Następnie ostrze znowu błysnęło wbijając się w usta, struga szkarłatnej krwi błysnęła w świetle księżyca, a ostrze wyskoczyło z ust i przejechało po brodzie, szyi i wzdłuż klatki piersiowej i brzucha. Ręce oprawcy zanurzyły się do wnętrza tnąc głębiej. Ciało ofiary charczało i jazgotało w spazmach, gdy oprawca wyciągał organy pod osłoną nocy. W końcu nieszczęśnik skonał, a kat otworzył duży wór i wyciągnął na wierzch słomę, którą zaczął upychać w zwłoki.

Bill nie wierzył własnym oczą, to musiał być jakiś koszmar po nędznym sikaczu z karczmy. Zaraz pewnie ktoś go obudzi. Sylwetka oprawcy powoli odwróciła się w kierunku Billa. Postać złapała wór słomy w rękę i powoli kołysząc się ruszyła w jego stronę.

Oczy Billa zaszły łzami, a ślina stanęła w gardle. Przed nim powoli rosła zbliżająca się sylwetka postaci przypominająca stracha na wróble. Na jego ramionach i głowie siedziały kruki, jeden z nich w dziobie trzymał ludzkie oko spływające krwią i wpatrywał się w bezruchu w Billa. Zdawał się zastanawiać czy przełknąć te, które posiadał czy jednak poczekać na lepsze. Upiór stanął przed twarzą mężczyzny. Biło od niego zgniłym mięsem i krwią. Z naciągniętego na głowę wora wystawało siano, z wyciętych otworów na oczy i usta zionęła ciemność lub może pustka. Bill histerycznie próbował wyrwać się z krępujących go więzów. Przez myśl przeszło mu nawet połknięcie skarpety, aby się zadławić, jednak jego wysiłki zdawały się marne. Oprawca podniósł kawałek metalu, którzy przypominał hak. Bill łkając zamknął oczy i zsikał się ze strachu.

Gdzieś niedaleko rozbiegło się szczekanie psa. Wpierw jednego, a później drugiego i trzeciego. Niedaleko huknął muszkiet i rozbiegło się parę głosów. Bill otworzył oczy , a po oprawcy nie było śladu. Na ziemi przed nim leżał wór z zakrwawioną słomą i hak umazany wnętrznościami poprzedniej ofiary. W kłosach siana pojawiły się pochodnie i ludzkie sylwetki. Bill odżył na duchu z nadzieją, że pomoc pojawiła się w porę. Pierwszych paru ludzi dotarło do wypchanego słomą ciała, komuś się odbiło i zwróciło posiłek. Ktoś inny zaczął zmawiać na głos modlitwę. Jedna z postaci z pochodnią ruszyła w kierunku Billa. Uradowany mężczyzna zaczął się wić i krzyczeć dając znać, że jest wciąż żywy. Światło pochodni było co raz bliżej i bliżej. Serce Billa biło pełne radości i nadziei, gdy nagle stanęło. Potężne kłucie w klatce piersiowej narastało z każdą chwilą, każda dalsza sekunda była walką o oddech, który coraz ciężej przychodził. Mężczyzna z pochodnią dobiegł do Billa, który zastygł w bezruchu…


Akcja osadzona jest w Anglii po wojnie o niepodległość Stanów Zjednoczonych. Miasteczko Shadow Hills padło ofiarą okrutnego seryjnego mordercy. Zwyrodnialec atakuje ofiary bez litości nie patrząc na wiek, ani płeć. Patroszy ciała z wnętrzności, a następnie wypycha słomą, po czym zostawia nabitych na pale i ogrodzenia na polach oraz bagnach. Sterroryzowana starszyzna miasteczka wysłała listy do sąsiednich wsi i miast z prośbą o pomoc. Śmiałkowie, którzy odpowiedzą na wezwanie o pomoc mogą liczyć na sowitą nagrodę pieniężną, jednak sumka zostanie wypłacona tylko jednemu bohaterowi, temu który zgładzi zwyrodnialca. Reszta przyjezdnych będzie musiała obejść się smakiem zwycięstwa.

Witam w rekrutacji do horrorku w klimatach tajemnicy i mocy nadnaturalnych.

Jak wygląda rozgrywka? Jak mix Rpg i gry planszowej.

Postacie graczy zaczynają przygodę po przybyciu do miasteczka i prowadzą dochodzenie w miasteczku i otaczających go pobliskich lokacjach. Zbierają wskazówki i tropy, które wymieniają na różne akcje, przedmioty, informacje i statystyki. Podróżują po okolicach ścierając się z wrogami, przeszukując tajemnicze ruiny w poszukiwaniu wskazówek, przedmiotów i sprzymierzeńców. Zbierają także jednorazowe wydarzenia i umiejętności, którymi mogą przeszkodzić innym współgraczom lub głównemu złu. Co pewien czas MG uruchamia wydarzenia posuwające cele złoczyńcy do przodu. Kiedy postacie zbiorą już wartościowy ekwipunek , sprzymierzeńców, statystyki i dużo wskazówek mogą przygotować się do walki z główny przeciwnikiem przygody. W tym celu mogą zwerbować do dwóch członków starszyzny z wioski i ruszyć z nimi na poszukiwania, ale przed tym też warto poświęcić czas i surowce na poznanie sekretów starszyzny, w końcu ktoś z nich może być w zmowie ze złem i zasztyletować was w kulminacyjnym momencie epickiego pojedynku.

Tak więc szukam od 2 do 8 graczy, którzy będą z sobą rywalizować o znalezienie mordercy i wyeliminowanie go przed innymi śmiałkami oraz przed spełnieniem jego osobistej misji. Rekrutacja trwa do końca niedzieli 23.07. Czas na odpis w przygodzie to okolice tygodnia, zależy jeszcze od ilości graczy. Z Doca nie będziemy korzystać bo jesteście rywalami, którzy się ścigają w osiągnięciu celu i wymiana informacji między graczami jest niekorzystna Pewne informacje, będą do wiadomości tylko poszczególnych graczy więc radze często zaglądać do kart w panelu sesji. Tym samym chciałbym zwerbować graczy o dobrej i zgodnej naturze, którzy nie podważają decyzji Mg i przedstawionych przez niego decyzji losowych oraz rzutów kością. Rzucam kością jedynie ja i określam nią takie rzeczy jak:
-ile punktów ruchu jakie mają dane postacie w danej turze.
-wyniki losowych wydarzeń
- przebieg walk i testów umiejętności
Kampania jest zbudowana z losowych elementów wydarzeń, przedmiotów, sojuszników i rzutów kością przez MG. Mogą więc wystąpić pewne nieścisłości lub uproszczenia fabularne, świadomość pewnych faktów u postaci też może czasem pojawić się bez przyczyny fabularnej.


Karty Postaci:

Imię:
Płeć:
Wiek:
Wygląd:
Klasa postaci: (Żołnierz, Szlachcianka, Aktor, Kurier, Łotrzyk, Nauczycielka, Detektyw, Włóczęga)
Historia: (Może wróciliście z wojny i szukacie dla siebie sposobu na życie, może jesteście znudzeni waszymi bogactwami i szukacie dreszczyku emocji i przygody, może chcecie pokazać światu co jesteście warci, może działacie w akcie zemsty za zabitego członka rodziny, może jesteście pewni, że nauka i wiedza rozwiążą każdą sprawę)
Zdolności: ( macie do rozdania 12 punktów na 5 statystyk. Maksymalna wartość jednej statystyki może wynosić 4 punkty. Można poświecić 2 punkty na zakup losowej umiejętności z waszej klasy postaci. Można maksymalnie zakupić 3 losowe umiejętności na postać.)
-Siła woli 1 ( wiedza o duchach, magii i zaświatach)
- Inteligencja 1 (wiedza o technologii, nauce i zagadkach)
-Walka 1 (wiedza o walce wręcz, bronią i siła)
- Honor 1 (odwaga, mądrość, doświadczenie, poświęcenie)
- Żywotność 1 (Wytrzymałość na rany zadane przez wroga nim stracisz przytomność, 1 punkt to 1 punkt żywotności)
- Zakupione umiejętności: 0 (Może trafić się umiejętność szybszego poruszania się, większej pojemności sprzymierzeńców lub ekwipunku, szczęścia przy danych wydarzeniach lub miejscach, lepszej walki, lepszej żywotności, wprawy z pewnym ekwipunkiem itp.)
Przeciętny bohater nosi do 7 elementów ekwipunku

 

Ostatnio edytowane przez Ranghar : 14-07-2017 o 23:55.
Ranghar jest offline