Ad.3 Pamiętaj, że gracze mogą przesuwać się w tabelce o liczbę dziesiątek swojego Infamy. Przy rzutach X+-3 już praktycznie nie zdarzało się nam żeby nie było czegoś co co najmniej nie przeszkadzało. Przy +-1 dopuszczaliśmy przerzut za punkt szczęścia. W efekcie przez 30+ mutacji nikt nie dostał niczego szkodliwego.
Ad.1 Wydaje mi się że to trochę wina ciągłości z poprzednimi grami(przepisanie paru bezsensownych mutacji rodem z Warhammera Fantasy jak centauroid), trochę wina wspólnej tabelki dla PC i NPC(nie wszystkie są grywalne, na plus[pseudo-daemonhood] albo na minus[featureless face na socjalnej postaci]) a trochę właśnie założenie że ma być CHAOS(i ryzyko).
Wiele z nich jest ogromnym bonusem dla postaci o konkretnej specjalizacji - i znacznie mniejszym dla postaci poza nią.
Ad. 2 Okazało się mieć. Dary regularnie szturchały rozwój postaci w kierunkach których nie planowaliśmy. Mamy w grupie silną tendencję projektowania postaci o parę tysięcy pdków do przodu, a mutacje skutecznie zmuszały do zmian takich planów. Komuś charakterystyki poprzesuwały się tak że nagle mógł spróbować czegoś co wcześniej spisał na straty jako niepłacalne, ktoś dostał dodatkową kończynę.
__________________ W styczniu '22 zakończyłem korzystanie z tego forum - dzięki!
Ostatnio edytowane przez TomBurgle : 27-07-2017 o 07:59.
|