Witam serdecznie głodnych przygód awanturników
Na początek podam listę graczy oraz linki do ich KP, abyście mogli poznać możliwości waszych współtowarzyszy:
Kerm - Farlon - Półelf - Czarnoksiężnik Lord Melkor - Rodrik Carsall - Człowiek - Dowódca Slan - Angella Warren - Człowiek - Czarodziej Feniu - Skaza - Diablę - Dowódca
Was również proszę o krótkie przedstawienie postaci, jej motywów oraz zbrodni jaką popełniła. Wychodzimy z założenia, że znacie się od niedawna a quest opisany w rekrutacji (polowanie na gobliny) był waszym pierwszym wspólnym zadaniem. Każdy z BG rozpoczyna grę z 990 punktami doświadczenia (od awansu dzieli was jedna mała walka, jedno krótkie zadanie).
ZBIOROWA KARTA POSTACI SIATKA WALKI DOC DO DIALOGÓW/BUDOWANIA HISTORII
Nad wyżej podanymi linkami jeszcze pracuję. Zastanawiam się jakie zagadnienia w nich jeszcze umieścić, jednocześnie zobowiązuję się je dopracować do momentu pierwszej potyczki. Jestem również otwarty na sugestię z waszej strony.
Tempo sesji proponuje tygodniowe. Dla Was przypada okres pon-pt a dla mnie weekend. Jeżeli dojdzie do poważnego starcia to najlepiej jak raz dziennie/raz na dwa dni będziecie zaglądać do
Siatki Walki i decydować o posunięciach waszego BG (chodzi o to aby rozegrać potyczkę również maksymalnie w tydzień). Mechanikę będę starał się używać najlepiej jak potrafię, aczkolwiek pewne elementy ze względu na PBF zostaną uproszczone. Kiedy dana walka będzie się przedłużać bądź zgłosicie, że wdanym okresie ciężko u was z czasem to pozwolę sobie pokierować waszymi BG (mam na myśli jedynie walkę i nie będę działał nigdy na waszą niekorzyść).
Uważam, że przy mniej wymagających starciach możecie podawać ruchy z wyprzedzeniem. Załóżmy, że atakuje was kilka wilków i wygrana leży po waszej stronie. W
Siatce Walki piszecie wtedy kolejność waszych działań, ja rzucam i o ewentualnym braku rozstrzygnięcia was poinformuję (jest to propozycja dla osób, które mają mniej czasu).
Dobę dzielimy na cztery. Czyli mój post, wasz odpis i moja na niego odpowiedź trwa w czasie rozgrywki
sześć godzin (nie licząc walk i szczególnie istotnych dialogów).
Myślę że odrobina
storytelling i kreowania świata z waszej strony jest wskazana i dopuszczalna, kiedy pojawią się ewentualne nieścisłości bądź rażąca niezgodność z tym co zaplanowałem (albo coś po prostu absurdalnego), poproszę was o edycję.
Mój pierwszy wprowadzający post będzie gotowy jutro. Na odpis będę czekał do 6.10 (jeżeli uda wam się szybciej to super, jeżeli nie to w sumie nigdzie nam się nie śpieszy). Pamiętajcie, że
Ravenloft to świat gotyckiego horroru. Rzeczywistość tam przestawiona nie jest stabilna, ze świecą przyjdzie wam również szukać tam kogoś komu można zaufać.
ISTOTNE TERMINY Umiejętności: każdy z was podczas tworzenia postaci je wybrał, są charakterystyczne dla danej klasy i określają biegłości BG. Dla przykładu: budzicie się oszołomieni w lochach nie mając pojęcia jak się tam znaleźliście, postać z umiejętnością
Podziemia szybko odnajdzie się w tej sytuacji, będzie w stanie określić jakiego typu owe lochy są i do kogo mogą należeć, łatwiej odnajdzie drogę powrotną. Kolejny przykład: znaleźliście polanę z dziwnymi rycinami na drzewach, umiejętność
Religia, bądź
Historia pozwoli na ich interpretacje (być może weszliście własnie jako niewierni na święty teren i grozi wam niebezpieczeństwo). Użycie danej umiejętności kosztuje was
Przypływ Sił.
Przypływ Sił: jest to liczba, która określa ile razy w ciągu dnia wasz BG jest w stanie użyć swoich umiejętności bądź wykonać jakąś nad wyraz ciężką czynność.
Drugi Oddech: możecie użyć go raz podczas walki, kosztuje
Przypływ Sił i przywracam wam 1/4 waszych punktów wytrzymałości. Poza potyczką (o ile posiadacie nadal
Przypływ Sił) brak ograniczenia w jego stosowaniu.
Odpoczynek: trwa 6 godzin. Przywraca punkty wytrzymałości, przypływ sił, umiejętności dzienne. Sprawia, że wasi BG są w lepszej kondycji. Niestety w waszej drużynie nie ma ani
Elfów ani
Eladrinów, dlatego też możecie zostać zaskoczeni atakiem podczas snu.
Rytuały: kiedy drużyna znajduje się w sytuacji patowej, może skorzystać z rytuałów. Kosztują one przypływ sił oraz złoto (bądź odpowiednie składniki), zależne są od
Umiejętności i poziomu postaci. Generują efekty magiczne takie jak: dodatkowe informacje, bezpieczny sen czy nawet wskrzeszenie. Wkrótce opracuje listę rytuałów dla pierwszego i drugiego poziomu, oczywiście umieszczę ją tutaj.
Mapa Terenu: obecnie nie wiecie co się stało i gdzie się znajdujecie. Mapę posiadam ja a do waszego wglądu będzie w momencie, kiedy ją zdobędziecie.
Jeżeli macie pytania to jestem do dyspozycji