Mężczyźni nie czekali aż potwór bardziej się zbliży. Rozbiegli się na wszystkie strony w nadziei, że któremuś uda się zajść potwora od tyłu. Niestety jeden z nich, wyraźnie wolniejszy od pozostałych zwrócił na siebie uwagę bestii. Gigantyczny skorpion zwinnie obrócił się i ruszył w pogoń za uciekającym mężczyzną, dopadając go tuż obok jednego z kamiennych filarów. Potężne szczypce pochwyciły mężczyznę i choć częściowo udało mu się wywinąć, to chrupot pękających kości i urwany krzyk oznajmiły koniec żywota wojownika.
Bieg:
Kupiec ,
Gladiator Długowłosy ,
Gladiator Krótkowłosy ,
Enb ,
Skorpion
Atak
Skorpion +
przerzut +
przerzut
razem 23 – 2 za bieg = 21 czyli trafienie z przebiciem (dodatkowa k6 do obrażeń).
Obrażenia
Siła skorpiona +k6
Wytrzymałość Gladiatora została przekroczona o 4 więc otrzymał ranę, w przypadku blotki to śmierć/wyłączenie z walki.
Niestety ten gladiator miał mega niefart w rzutach. Najpierw 1 na biegu potem bardzo wysokie trafienie skorpiona a gdyby w obrażeniach miał choć o 1 mniej to byłby w Szoku ale nadal żywy.
Enb rzut na
Spryt sukces więc mała podpowiedź dla gracza
Skorpion, jeśli może, najpierw atakuje najbliższy cel.
Mapka
Teraz kolej gladiatorów: runda 2
Od razu podam Inicjatywę na rundę 3
Skorpion 9 kier
Gladiatorzy 4 trefl odrzucona, 3 pik odrzucona, Król pik
W rundzie 3 Gladiatorzy działąją jako pierwsi.