Cytat:
Napisał Someirhle Obczajam. Sam sobie robię cyferki, więc pewnie chwilę to potrwa.
Magowie chyba znowu maja przerypane, prawie mam ochotę przyjąć to jako wyzwanie :P W związku z tym, ile mamy pieniędzy na początek? Chciałbym wiedzieć jak szybko skończyłby mi się soczek.
Edit: W zasadach nie wspomniałeś, że proton ma obniżony współczynnik mocy magicznej, gorzej celuje i broni się przed magią, za to ma lepszy udźwig.
Edit2: Kiedy testuje się Spryt? Przydałyby sie przykłady. |
Handelek będziemy uprawiali na początku gry. Około 100 zł będzie na początek, ale jeszcze nie zrobiłem rachunków i księgowości. W każdym razie - mając na względzie podatek od magii - sporo.
Miałem problem z rozdziałem "Tworzenie Tunelarza cz. IV", bo byłoby to mocno skomplikowane, gdybym zaczął odwoływać się do wszystkiego co jest w pliku Excel. No, ale OK:
Więź Atomowa ma znaczenie przy Sygnalizatorze przeciążena, Celność magii, Obrona przed magią i Maksymalną ilość zaklęć.
Z przykładami testów to mam o tyle problem, że wolę po prostu, aby to wychodziło w praniu. Czasem ciężko przewidzieć jakich testów będzie więcej jakich będzie mniej, a one w większości są dość domyślne. Na przykład Wytrwałość i Charakter różnią się tym, że pierwsze dotyczy bardziej nadprzyrodzonych przeszków, a drugie na przykład zwykłej interakcji. Pomiędzy Sprytem, a Wiedzą jest cienka granica podobnie jak i między tymi cechami postaci gracza, a gracza. Testy Sprytu mogłyby być użyte na przykład przy jakiejś zagadce, jeżeil gracz wolałby w ten sposób ją rozwiązać. Z drugiej strony postać gracza z niskim Sprytem potrzebowałaby czasu, żeby w ogóle zrozumieć zagadkę - co uniemożliwi rozwiązanie jej przez gracza.
Cytat:
Jak trudny jest test wiedzy na rzucenie zaklęcia nieatakującego w walce?
|
Zależy od okoliczności i celu. Domyślnie zwykły.