Jak wygląda leczenie obrażeń w tej edycji? W poprzedniej było upierdliwe, bo co walka zbieraliśmy ciężkie rany i trzeba było wracać, bo potki były raczej drogie - dlatego rozważam robienie healera. Będzie jakieś niemagiczne leczenie ran?
Edit: Chociaż tłoku to chyba nie będzie, nie wiem czy to nie nazbyt niszowa specjalizacja. Jakie mamy minimum żeby wystartować?
Edit2: "połowa największego z (Spryt, Wiedza i Wytrwałość) to liczba maksymalnej liczby posiadanych Umiejętności" - a cóż to?
@Avitto - na co budowałeś wojownika, siła czy zręczność? Bo zastanawiam się czy warto brać obydwa wysoko, czy może zainwestować w atrakcyjność, ale wtedy nie wiem czy lepiej być silnym czy zręcznym.
Aktualnie mocne strony mojej postaci to Siła, Zręczność, Percepcja, Wiedza, Charakter, ale mamy czaś do jutra, możemy się dogadać.
__________________ Cogito ergo argh...!
Ostatnio edytowane przez Someirhle : 29-11-2017 o 15:23.
|