Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-12-2017, 16:08   #25
Eleishar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Trzęsienie ziemi, to w ogóle Garou by było na rękę. Zniszczone miasto z łatwością przejmuje dzika natura.
Pożary są dobre do eliminacji wampirów, ale ogólnie mało pożądane. Dym zatruwa środowisko.
Mówi się że wilkołaki rangi 6+ to istoty gdzieś w okolicy pół-bogów, zapewne dlatego są raczej niedostępne dla graczy. W podręcznikach znalazłem po jednym darze rangi 6 dla każdego patronatu i wszystkie są bardzo koksiarskie. O wyższych jest tylko wspomniane, że są niesamowicie potężne. A zdobycie rangi powyżej 5 w ogóle nie jest opisane.
Tym się systemy różnią, Wilkołak jest wyjściowo potężniejszy, ale wampir oferuje dłuższą ścieżkę rozwoju, jeśli diabolizm ci nie przeszkadza :P
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem