Konto usunięte | [Komentarze] Ścieżki Przeklętych Witam wszystkich serdecznie i gratuluję dostania się do kampanii .
Tutaj będziemy sobie komentować wszystkie części kampanii, na początek jednak kilka zasad. - piszemy w trzeciej osobie czasu przeszłego, z zachowaniem reguł pisowni języka polskiego. Przed wrzuceniem posta starajcie się przejrzeć go pod kątem gramatycznym i ortograficznym;
- nic nie pogrubiamy (chyba, że jest to imię postaci, do której Wasza postać się odnosi), dialogi od myślników i z kursywą, myśli postaci wrzucamy w cudzysłów i też kursywą;
- justujemy i wcinamy posty, żeby sesja była jednolita i przyjemna wizualnie. To samo z graficzkami; można dodawać, byleby były zgodne z klimatem sesji (zarówno arty, jak i zdjęcia). Grafiki o maksymalnej szerokości 550 pix. żeby nam się forum nie rozjeżdżało, wyśrodkowane;
- posty rozbijamy na blokowe akapity, by tekst był estetyczny i nie zlewał się w całość;
- dwie nieusprawiedliwione tury absencji (czyli dezercja z sesji bez uprzedzenia) oznaczają pożegnanie się z grą. Jeśli ktoś z jakichś względów nie może napisać posta, niech da znać w komentarzach i przy okazji opisze w dwóch zdaniach, co robi jego postać, tak, bym mógł to zamieścić w swoim odpisie. Jeśli tego nie zrobi - ja przejmuję postać i rozstrzygam, co zrobi ;
- tempo to 5/1, czyli pięć dni dla Was, jeden dla mnie na posta, choć jeśli Wasze odpisy pojawią się wcześniej, na mój również jest taka szansa. Jak pisałem w rekrutacji, pół A4 to minimum, ale nie zabraniam się rozpisywać, jeśli ktoś lubi;
- w komentarzach prowadzimy dyskusję na poziomie - jeśli ktoś będzie psuć atmosferę, czepiać się, jojczyć o byle pierdołę, zostanie usunięty z gry;
- gramy na forum, dialogi załatwiacie sobie indywidualnie własnymi ścieżkami;
- pełna mechanika postaci wędruje do panelu, tak, żebym miał do niej szybki dostęp;
Część zasad zaczerpnąłem od pi0ta z jego rekrutacji, ponieważ uważam je za bardzo dobre do gry na forum. - mechanika 2 edycji, choć będę rzucać jedynie tam, gdzie to konieczne; czasami dobry pomysł, czy ładny opis mogą dać jakiś bonus przy rzucie, albo sprawić, że zupełnie z niego zrezygnuję.
- kości tylko po mojej stronie, rzuty niejawne,
- światotworzenie w granicach zdrowego rozsądku, bez wchodzenia w buty MG,
- walka - w jednym poście zamieszczacie posunięcia na dwie, trzy rundy, czyli wybiegacie z tym, co robicie nieco do przodu. Ja rzucam i jeśli wypadło coś, co znacząco zmienia przebieg potyczki, kontaktuję się z Wami na PW lub w komentarzach i tam dogadujemy resztę,
- nie ma sztywnego liczenia metrów, nie ma też sztywnego liczenia obciążenia,
- macie trzy PS, odnawialne każdego dnia o świcie,
- Punkty Doświadczenia będą przydzielane po każdej części kampanii, więc będziecie widzieć realny rozwój bohatera,
- kwestia strachu i grozy. Żeby było łatwiej i szybciej. Nieudany test strachu nie wyklucza działania postaci - otrzymuje ona modyfikator -10 do testów. Groza natomiast powoduje parliż bądź ucieczkę (wg decyzji MG) oraz otrzymanie PO. Zasada pożyczona od xepera.
I to w zasadzie tyle, reszta pewnie wyjdzie w praniu. Można się witać, pozdrawiać, czy co tam chcecie, no i potwierdzić swoją obecność. Post otwierający przygodę pojawi się niebawem.
Życzę Wam super gry i powodzenia na szlaku (przyda się) .
__________________ [i]Don't take life too seriously, nobody gets out alive anyway.[/i] |