Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-02-2018, 17:16   #65
Eleishar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Wampira można zwąchać nie tylko Wyczuciem Żmija. Nawet przy wysokim Człowieczeństwie jest kilka cech, które wyróżniają go z tłumu, a co bardziej spostrzegawczy Garou może je bez problemu zauważyć. Nienaturalna bladość, brak oddechu czy zapachu (ew. zapach świeżego trupa), to chyba najbardziej rzucające się w oczy znaki szczególne, a na pewno dałoby się znaleźć jeszcze kilka. Oczywiście większość można zanegować wydatkiem punktów Vitae lub wynalazkami ludzkimi (choćby perfumy), jednakże rozbijamy się o kluczową dla wampirów kwestię: krew. Głodny Spokrewniony o wysokim Człowieczeństwie nie zaryzykuje spalenia cennych zasobów, wiedząc że to narazi go na napady Szału, a samo myślenie o ich skutkach przyprawia go o przysłowiowe dreszcze (brak gęsiej skórki na zimnie to kolejna cecha charakterystyczna wampirów). A bądźmy szczerzy, poza postaciami graczy mało który wampir poluje gdy ubędzie mu zaledwie mały ułamek Punktów Krwi.
Możliwe, że trochę tu idę w ekstremum, bo ulubiona wilkołacza postać którą grałem to łowca wampirów i zwyczajnie on wie czego wypatrywać. Aczkolwiek ostrzega się neonatów by pilnowali takich "drobnych szczegółów" żeby nie złamać Maskarady, więc na pewno coś w tym toku myślenia jest.
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem