Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-03-2018, 12:30   #200
Yellow King
 
Yellow King's Avatar
 
Reputacja: 1 Yellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Avitto Zobacz post
Zasady trafiania konnych w walce wręcz/strzeleckiej istnieją w podstawowym podręczniku do pierwszej edycji. Niestety tylko tyle.

Moje pomysły na rozwiązanie tej kwestii są zaczerpnięte z pewnego bitewniaka:
atakujący poza ww. oszczędzaniem akcji dostaje +1 Atak oraz powala każdego przeciwnika, jakiego zaszarżuje. Korzystając z inicjatywy, jeżeli PO jego szarży do tej samej walki dołączą inni piesi przeciwnicy - wszyscy zostają powaleni (taki stan sobie wymyśliłem, w którym można jedynie parować ciosy a do pełnej zdolności bojowej brakuje pozycji wertykalnej).
Bardzo mocne, ale także bardzo ciekawe. Wyżej wrzucone zasady na .docu z dosyć poważnymi konsekwencjami upadku z konia to rekompensują. Świetne, także dziękuję za to.
 
__________________
Prowadzę:
Kryminaliści: Ucieczka Termin: 04.05

You are in Carcosa now.
Yellow King jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem