Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-03-2018, 11:50   #1
Yellow King
 
Yellow King's Avatar
 
Reputacja: 1 Yellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputację
Pierwszy prowadzony PBF - Warhammer. Sonda przedrekrutacyjna.

Cześć i czołem czytającym.

Wreszcie zebrałem się w sobie, i po uznaniu że mam wystarczająco dużo czasu i samozaparcia by coś poprowadzić na forum. Zielony w kwestii mistrzowania nie jestem, a na samym warhammerze - bardziej na czterdziestce można powiedzieć że zjadłem zęby. Myśl o prowadzeniu gdzieś tam kłębiła się w głowie właściwie odkąd zacząłem postować na forum, no ale teraz jestem przekonany by coś poprowadzić. Mam kilka pomysłów, odnośnie tego co mógłbym poprowadzić. Być może podobne koncepty już były, być może nie - ale tak czy inaczej przechodzę do rzeczy.

Motyw z rozpiską propozycji trochę podkradłem z tematu Pipboya79.

1. WFRP 2ed - Uciekinierzy.


Klimat: Survival, horror, akcja/sensacja, psychologiczny.

Najbliższe moje skojarzenia: Manhunt, Fahrenheit. (gry)

Ogólny zamysł: Miesiąc przed kulminacyjnym punktem Burzy Chaosu. Więzienie, tudzież ośrodek dla obłąkanych w którejś z prowincji Imperium. Początek nieco inspirowany grą Manhunt 2 - cele zostają przez kogoś otwarte, i rozpoczyna się bunt. Zależnie od tego co gracze wybiorą będzie ciężko, albo jeszcze ciężej w przypadku szpitala psychiatrycznego. Tak czy inaczej, początek nieco będzie "na torach", potem będzie semi-sandbox.

Ilość graczy: Do czterech, pięciu. Bez dodatkowych rekrutek, opowieść opiera się na uciekinierach.

Ucieczka, i przeżycie. W przypadku więzienia oczywiście gracze będą kryminalistami - nikt tam nie trafia z przypadku. Szpital psychiatryczni - chorzy psychicznie, ale tutaj myślę że postawię wyraźny warunek że ja wybieram chorobę, co by było ciekawie i żeby czasem się nie trafił jakiś opętany przez demona Khorne'a.

Jednostrzał/Długoterminowa: W zależności od poczynań graczy.

2. Dark Heresy 2nd Edition - Kłopoty w sektorze 961.

Klimat: Horror, thriller, kryminał, akcja/sensacja, być może slasher.

Ogólny Zamysł: Świeżo upieczeni akolici Inkwizycji sprawdzają co się stało ze Śledczym Inkwizycji, czyli kimś "pomiędzy" akolitami a samym inkwizytorem. Sesja prowadzona przeze mnie dwukrotnie, "połowicznie" autorska na podstawie jednej którą poznałem na anglo-języcznym forum.

Ilość Graczy: Do siedmiu. Z pewnością wyzwanie zarówno dla postaci graczy, jak i dla mnie jako Mistrza. Dodatkowa rekrutacja jeśli sesja okaże się długoterminowa, ewentualnie z jeden gracz gdzieś tam w "trakcie".

Jednostrzał/długoterminowa: Jednostrzał, ewentualna sesja długoterminowa z "weteranami" akcji w sektorze 961.

Miejsce Akcji: Wcześniej wspomniany Sektor 961, planeta Desoleum - śród-ul planety-kopca. Ciasne uliczki, metalowe "niebo", niepewne kondygnacje i ciężki, metaliczny zapach w powietrzu.

3. Black Crusade - kultyści.


Klimat: Akcja, korupcja bohaterów, dramat polityczny i obyczajowy.


Ogólny Zamysł: Kultyści w ulu, na różnych szczeblach życia i władzy. Robotnik w tyranii wiecznej pracy koglomeratu? Szlachcic który znudził się życiem doczesnym? Weteran, który stracił wiarę w Imperatora? Ganger, szukający lepszego życia? Done. Gracze będą powoli korumpowani przez Niszczycielskie Potęgi, z finalnym buntem w kopcu przeciwko imperialnej władzy. Czy będą Adeptus Astartes? Oczywiście, że nie. Pomysł łączenia kultystów i adeptus astartes w jednej sesji jest tak samo poraniony jak myśl że taka grupa może w jakikolwiek sposób funkcjonować czy to że Kosmiczny Marine się znajdzie w kopcu.

Ilość Graczy: Do sześciu, zapewne z dodatkową rekrutacją "gdzieś tam".

Jednostrzał/długoterminowa: Zapewne długoterminowa.

Miejsce Akcji: Bliżej, na tą chwilę nienazwany kopiec pod kontrolą Imperium.

4. Only War - Rebelia na Tygres Prime - SOP.

Ogólny Zamysł: Tygres Prime, agrarny świat z kilkoma fortecami, pozostałościami po obecności Imperialnej Gwardii na tym świecie sto lat wcześniej. Z dnia na dzień wybucha rebelia wśród ludu Tygres Prime, a gracze znajdują się w środku kabały w Siłach Obrony Planetarnej. Rebelia wewnątrz samego regimentu, rebelia w mieście w którym stacjonowali i rebelia na świecie - heresy, heresy everywhere.

Klimat: Dramat Wojenny, Wojenny, dramat, psychologiczny, akcja.

Najbliższe Skojarzenia: "Cieńka Czerwona Linia", "Pluton", "Full Metal Jacket", "Rules of Engagement"

Ilość graczy: Do sześciu, z ewentualną dorekrutką.

Jednostrzał/długoterminowa: Długoterminowa.

Miejsce Akcji: Tygres Prime, początkowo garnizon regimentu.

Opowieść Wojenna
okraszona rzeczami, które w prawdziwym życiu można by było uznać za prawdziwą. Dylematy graczy, panika i chaos - a wszystko to w słabo wyszkolonych SOP/Planetary Defence Force. W jednym momencie gracze będą na apelu swojego regimentu, a w drugim będą walczyć o życie z upstrzonymi symbolem jakiejś... gwiazdy heretykami, walcząc o każdy budynek i każdą ulicę.

5. Only War - Raz na czołgu, raz pod czołgiem.

Ogólny Zamysł: Działania na froncie na skalistej, pustynnej planecie Dioxis X. Pancerny regiment w którym gracze się znajdują został wplątany w niezłą kabałę - w walki z orczymi najeźdzcami. Gracze, jako załoga jednego czołgu będą zmuszeni walczyć w nieprzyjaznych warunkach, z małymi zapasami amunicji i paliwa - czasem nawet na bagnety i pistolety, które posiadają jako czołgiści.

Najbliższe Skojarzenia: "Furia", "Dunkierka", "Złoto dla Zuchwałych", "Czterej Pancerni i Pies" ()

Klimat: Survival, Akcja, Wojenny.

Ilość Graczy: Do pięciu, bez dodatkowej rekrutacji.

Jednostrzał/Długoterminowa: Jednostrzał.

Najbliższe skojarzenia, które zapewne niektórzy mają? Film Furia, tylko sytuacja jest zdecydowanie trudniejsza - no i może będzie mniej rzeczy z dramatu wojennego, a więcej z próby przetrwania w ciężkich temperaturach skalistej planety Dioxis X.

Miejsce Akcji: Dioxis X, świat pustynny kontestowany przez Imperialną Gwardię i orczych przeciwników.

6. Deathwatch - Ku chwale Imperium.

Ogólny Zamysł: "Pośród setki ludzi może nie być żadnego, który nadaje się na Adeptus Astartes. Pośród setki Adeptus Astartes może nie być żadnego który nadaje się do Straży Śmierci." Czwórka Kosmicznych Marine służących w Straży Śmierci została przydzielona do ochrony Inkwizytora Ordo Xenos podczas pertraktacji z emisariuszami Tau. Jak się okazuje, nie wszystko jest takie jak być powinno - i wcześniej wspomniani Adeptus Astartes wkraczają do akcji.

Klimat: Akcja, akcja i jeszcze raz akcja, z posypaną pompatyczną akcją.

Ilość Graczy: Do czterech, bez dodatkowej rekrutacji.

Miejsce Akcji: Pogranicze Imperium i Dominium Tau.

Zdecydowanie jest to sesja najbardziej nastawiona na akcję. Problemy pomiędzy danymi zakonami, problemy w kill-teamie Deathwatch, w akompaniamencie kanonady karabinów boltowych.


***

Moje Wymagania i najważniejsze informacje: Na moich sesjach będzie pełna mechanika, z materiałami na doc-u albo otrzymanymi na privie. Znajomość danego świata (fantasy albo 40k) powinna być na poziomie od minimalnego do "przeciętnego", w zależności od danego pomysłu. Odpisy w formacie 5 (gracze) - 3 (ja), a ankieta kończyć będzie się w czwartek (05.04). Rzuty po mojej stronie, zawiłości odnośnie mechaniki będą wyjaśniane - także do zielonych z danym systemem kieruję słowa: Proszę się nie bać! Niejedną osobę poprowadziłem przez zawiłości systemów 40k. W pewnych miejscach oczywiście mechanika, ze względu na PBF będzie uproszczona, będą zasady "domowe" i jakieś fajne smaczki. Wy jako gracze będziecie przedewszystkim musieli się zajmować swoją postacią i immersją, a nie jakimiś wyliczeniami bonusów ze strzału. Odnośnie postaci - to też zależy od pomysłu, ale zasadniczo rzuty na postać otrzymujecie na priv, ale to jak już będzie rekrutacja. Czy będą jakieś drobne zmiany? Zapewne będą, ale na pewno po zakończeniu ankiety.

Cheers, i mam nadzieję że będzie zainteresowanie na forum. Trochę się boję że nie.
 
__________________
Prowadzę:
Kryminaliści: Ucieczka Termin: 04.05

You are in Carcosa now.
Yellow King jest offline