Tak tylko dopiszę jedną rzecz, w związku ze zgłoszeniem, które otrzymałem, a której nie napisałem w treści ogłoszenia: otóż bliższe do prowadzenia są mi światy o ogólnym poziomie technologicznym maksymalnie wieku pary.
Nie wykluczam kategorycznie przyszłościowej SF, ale to musiałoby być coś mi znanego, żebym jednak chociaż trochę ogarniał klimat. Albo na tyle niedookreślonego, żeby moje ewentualne braki nie były przeszkodą dla gracza, przygotowanego na to, że świat może skręcić w innym kierunku, niż zakładał.
W sumie wyszła mi uwaga dość ogólna. Ujmę to tak: im mniej postać wie o świecie, tym lepiej. Im krótszy, bardziej ogólny opis sytuacji startowej, tym lepiej. Stwierdzenie "tak jak w filmie/komiksie/grze/książce X", jest owszem formalnie krótkie, ale zawiera ogrom informacji. W tej rekrutacji nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby było krótko, zwięźle i pozostawione ogromne pole do rozbudowywania świata w toku gry.
__________________ Jedyna potrzebna moc to ta, która pozwala powstać po upadku. |