Za kompa też nie musisz. No chyba, że chcesz grać na full detalach, w 4k i na ultrapanoramie. Wtedy to tak. Przy sredniowysokich spokojnie zestaw za ok 4 wystarczy. A z konsolami jasne. Mniej mogą to i tańsze. Co komu pasuje. Jeszcze zobaczymy czy obecne peesoboxy dadzą temu rade. Ale skończmy offtopa bo zaraz nas pogonią.
Edyta:
No no... trafiłem coś takiego u sidiekszyna. Popaczajcie.
Cytat:
- zadania w grze mogą skończyć się porażką, która wpłynie rozwój fabuły
- ze względu na troskę o założenia fabularne w grze nie da się zabić wszystkich enpeców
- postać może być rozwijana na różne sposoby – może to być zarówno uzbrojony po zęby mięśniak, jak i cyberninja rodem z „Ghost in the Shell”
- developer już w momencie rozpoczęcia prac nad grą myślał o zapewnieniu należytej optymalizacji na PC, PS4 i XBO (demo prezentowano na komputerze z procesorem i7-8700K 3,7 Ghz i kartą GeForce 1080 Ti) (nawet lepiej niż nakłamałem wcześniej Jaśminowi! - dop. Cattusa)
- ścieżka prowadząca do najlepszego zakończenia gry nie składa się z samych szlachetnych wyborów
- nawet zadania poboczne wpływają na zakończenie gry
- jak podaje community manager Marcin Momot, „wiele elementów HUD-u (w tym cyferki prezentujące wielkość zadawanych obrażeń) będzie opcjonalnych”, czyli da się je wyłączyć
- fabuła gry skupia się na osobistych historiach, a nie kolejnej próbie ratowania świata
- świat gry ma być interaktywny, a destrukcja otoczenia odegra w tym aspekcie dużą rolę
|