Mechanika nie jest rzeczą kluczową. Jeśli zainteresowani chcą innej mechaniki lub grać na czystym storytell - nie widzę przeszkód. Myślę, że się w temacie dogadamy. Co do Savage World to całość mechaniki mieści się na 15 stronach i znajomość jazdy próbnej, którą można pobrać
>> stąd <<- jest zupełnie wystarczająca.
Dlatego właśnie SW bo jest szybkie, grywalne i uniwersalne.
Zainteresowanym oczywiście pomogę przy budowaniu kart postaci, lub na podstawie opisu - historii mogę za kogoś zrobić jakiś wstępny szkic.
Co do sesji BBIP od razu nadmieniam, że jeśli temat dojdzie do skutku spróbujemy złożyć klasyczne sword & sorcery - więc żadnych cukierkowych bohaterów i raczej bez zdolności magicznych, mile widziane sukinsyny, moczymordy i inna piracka hołota
.
Z kolei dla chętnych na Cyberpunka dodam tylko, że gralibyśmy w świecie, w którym Ameryka upadła, Europa zachodnia pogrążyła się w wojnach i nacjonalizmie doprowadzając się do mniejszej lub większej ruiny. Zaś Europa Środkowa pod przewodnictwem naszego kraju wybiła się na jedną ze światowych potęg... Czyli tak ku pokrzepieniu serc
. Druga kwestia to sieć kognitywna - oparta na świadomości jej użytkowników. Czyli wirtualna rzeczywistość w części kreowana jest przez użytkownika. Same szczegóły dopiero jeśli temat przejdzie.