Kłopoty na Karaibach to sesja dość otwarta, pozostawiająca graczowi największą ilość swobody. Cztery główne wątki to:
1) walka między Sabbatem a Camarillą na Kubie
2) poszukiwania wiedzy tajemnej przez Podziemie Okultystyczne Sabbatu
3) wojna domowa klanu Samedi
4) prywatne wyspy izolujących się wampirów o znaczącej sile
Ograniczenia:
1) max 3 punkt Statusu w Sabbacie
Tutaj dla wyjaśnienia moja nieco zmodyfikowana wersja tej statystyki:
Status w Sabbacie
x Kapłan/Ductus/Templariusz(Blood Hound)/znany
xx Paladyn/Członek Czarnej Ręki/Inkwizytor/szanowany
xxx Biskup/Shakar/Sędzia(Judge) Inkwizytor/wpływowy
xxxx Arcybiskup/Dominion/Obserwator(Watcher) Inkwizytor/zarządzający
xxxxx Priscus/Kardynał/Serafin/Wielki Inkwizytor/decydujący
xxxxxx Regent
2) max 8 pokolenie
3) max 3 punkt Mienia/Środków
4) pozycje Sława i Wpływy Polityczne są niedostępne
5) max 3 punkt Mentora
6) max 3 punkt Sprzymierzeńców
7) Doradzam posiadanie punktów w Wiedza:Okultyzm oraz Wiedza:Lingwistyka
Jeśli chodzi o kropkologię, to podaję górną granicę:
28 w atrybutach (pamiętajcie, że każdy atrybut musi mieć minimalnie wartość 1)
36 w Zdolnościach
12 w Dyscyplinach
8 w Pozycji
W razie jakichś wątpliwości, pytań lub chęci "małego handelku" polegającego na przesunięciu pewnych aspektów karty, pisz tutaj, obgadamy sprawę.