Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-09-2018, 10:36   #5
Mike
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
3 sesje bez walki? Na odwyk graczy chcesz zapisać?

Trudy podroży nie równają się trudom sesji dla graczy. I nie unikaj walki. Postrasz graczy nagłym hukiem w nocy. Niech spadnie gwiazda (meteoryt). A dalej już klasycznie Przywlecze ze sobą jakieś świństwo i masz historię w stylu Obcego Potem natykają się na prawie pustą osadę. W końcu ktoś musi ostrzec graczy o "złu przybyłym z gwiazd" Potem rzecz jasna coś ich chce zjeść

Albo oszukaj graczy, upadek meteorytu nie ma znaczenia, a wszystkie dziwne zdarzenia da się wyjaśnić. Osadę wyludniły drowy łapiąc niewolników itp. A na nich poluje wściekły wilkołak Za słaby by wygrać we frontalnym ataku, więc będzie ich napadał z partyzanta

---
edit
http://wydawnictwogramel.pl/download/przerywniki.pdf
Może to Ci pomoże, co prawda do innej mechaniki, ale pozwala wypełnić czas
 

Ostatnio edytowane przez Mike : 26-09-2018 o 11:41.
Mike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem