Cytat:
edit 2: robiąc krasnoluda (moja ulubiona rasa) stwierdziłem, że 5 zaawansowanych to strasznie mało
Rzemiosło (górnictwo), wiedza (górnictwo), wiedza (krasnoludy), znajomość języka (khazalid), znajomość języka (staroświatowy) wyczerpuje pulę
|
- To są startowe - rasowe umiejętności, każdy (w tym wypadku kraś) je ma. Każdla postać posiada umiejętność życia w Imperium. Czyli umie porozumiewać się z imperialnymi, wie kim jest Karl Franz czy Vladymir von Raukov (elektor Ostlandu) czym jest Ostland i że na jego terenie się akutalnie znajduje. Imperialni wiedzą też co nieco o Imperium (skill Wiedza o Imperium) krasie o krasiach, elfy o elfach itd. Czyli ogólnie te startowe umiejętności jakie każdy ma z pochodzenia + umiejętność do życia w Imperium. Jeśli ktoś je wykupi w KP to znacz, że się w tym specjalizuje i wtedy ma ten patent z +10 do testów z danej dziedziny.
- Umsy/Zdolności do wykupienia w KP to te indywidualne, które odróżniają daną postać od innych Ostlandczyków, imperialnych, krasiów czy elfów. Takie profesyjne, że tak powiem.