Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-03-2019, 22:14   #18
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
przy randze 3. ma się dokładnie 5 podwładnych czy jakiś zakres jest?
- Może być do 5. Tyle na ile się ktoś czuje samodzielnie zawiadywać i odgrywać swój tłumek. Podwładni mają Rangę 1.



Cytat:
czy błyskawiczne przeładowanie umożliwi strzelanie z kuszy 2 razy na turę?
- Błyskawiczne przeładowanie skraca przeładowanie broni o 1 akcję. Czyli przeładowanie lekkiej kuszy robi 1 akcja > 0 akcji a ciężkiej kuszy 3 akcje > 2 akcje. Czyli z lekkiej kuszy da się strzelić z tą zdolnością 2x w ciągu tury o ile nie robi się nic innego. Z ciężkiej nie.



Cytat:
jeżeli inicjatywa zależy od SW, to czy nieustraszony i odwaga dają jakieś bonusy do inicjatywy, a niepokojący karę dla przeciwników?
- Niepokojący - wpływa na trafienia (WW/US) o ile przeciwnik obleje swój test SW. Ten test wykonuje się raz, przed walką. Jeśli przeciwnik zda to nic się nie dzieje, jeśli nie to otrzymuje owy modufikator do trafienia. Czyli na samą Inicjatywę nie wpływa.

- Nieustraszony - postać jest odporna na strach i zastraszanie a grozę traktuje jak strach. Jeśli przeciwnik nie posiada grozy, wówczas postać z tą zdolnością zaczyna automatycznie. Chyba, że przeciwnik również posiada tą zdolność wówczas między nimi decyduje kolejność wd standardowych SW. Za nieustraszonego pod tym względem uznaje się również istoty mające odporność na psychologię, szał itd.

- Odwaga - postać z tą zdolnością dostaje mod +10 do testów SW na strach i pochodne czyli do INI również.


Cytat:
Tak na mój rozum, jeżeli zostanę ranny i spadnie moja krzepa, to automatycznie robię się przeciążony, przez co wszystkie moje statystki spadają o 10 punktów, w tym krzepa, co może doprowadzić do dalszego ujemnego modyfikatora i generalnie przy utracie połowy HP statystyki (przez spadek krzepy) mogą spaść do zera?
- Modyfikatory za rany są oddzielne. Czyli postać bez przeciążenia i ranna np. za mod -10 ma po prostu mod -10. Postać przeciążona co ma mod -10 i do tego zostanie zraniona do poziomu mod. -10 ma łącznie mod -20.



Cytat:
Również jestem za tym, aby tutaj przedstawić swoje postaci, chociaż może dobrze byłoby to zebrać w jakiś początkowy post komentarzy czy sesji, żeby łatwiej później było do tego w razie potrzeby dotrzeć?
- No mówię o tym przedstawianiu od pierwszego posta. Nie wiem na co czekacie. Ja już jakiś obraz Waszych postaci mam. Wy swój nawzajem no niekoniecznie. Nie wiem czemu zwklekacie
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline