Cytat:
Napisał hen_cerbin Dokładniejsze deklarację dopiszę jak dostanę odpowiedź na poniższe pytania:
- wejście do korytarza + wejście do pomieszczenia to dwie akcje czy jak to liczymy?
-są jakieś drzwi do otwierania/zamykania? i ile akcji zajmuje ich otworzenie/zamknięcie? |
Ach, wiedziałem że coś ważnego pominąłem... Ruch to wejście w korytarz, przejście go całego i wejście do kolejnego pomieszczenia, wszystko w ramach 1 akcji chyba, że chcecie się tam celowo zatrzymać to indywidualnie do tego podejdę zależnie od posta. Drzwi, tak jak zaznaczyłem na mapce, są tylko i wyłącznie w korytarzach (na środku każdego, pomiędzy pomieszczeniami) i tak dla poglądu model z gry mi się
podoba. Widać na nim nawet panel, świecący na niebiesko. Zamknięcie drzwi, to akcja. Ale to są tzw. Awaryjne drzwi, więc otworzyć ich już nie otworzysz, chyba, że masz specjalne akcje umożliwiające Twojej postaci jakoś obejść zabezpieczenia. Na start gry wszystkie są otwarte, a dodatkowo póki co nie macie się co nimi przejmować, bo panele świecą na czerwono z powodu jakiejś awarii (mieliście zauważyć w kolejnym poście, w ramach ruchu :P), którą musicie zlokalizować i naprawić. Tylko Admin ma umiejkę, która pozwala mu zamykać drzwi pomimo tego.
Cytat:
Napisał hen_cerbin - czy pomieszczenie w którym teraz jesteśmy też można przeszukać czy to już jest "zrobione"? |
Nie ma niczego do znalezienia w Hibernatorium, Kokpicie i pomieszczeniach z silnikami.
Cytat:
Napisał hen_cerbin P.S. Jeśli dobrze rozumiem moją zdolność, możemy dzięki niej wykonać rzeczy z dwóch kolejek w czasie jednej, więc możecie deklarować sporo czynności. MG nam pewnie powie więcej jak się obudzi |
Dla uproszczenia rozgrywki zdolność ta da wam dodatkową specjalną kolejkę postów przed końcem rundy.
Oh! Ważne. Gdy będziecie mieli już swobodną możliwość zamykania drzwi i za każdym razem gdy to robicie, piszcie zaznaczając
wytłuszczeniem czy czekacie na inne osoby, które mogłyby iść za wami czy nie.