Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-09-2019, 22:28   #5
Overliked
 
Reputacja: 1 Overliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputacjęOverliked ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał PeeWee Zobacz post
1. Akcja będzie miała miejsce współcześnie, czy w jakieś przeszłości (lata 80, albo 90-te na przykład, a może jeszcze dalej w przeszłość)?
Lata współczesne, epoka smartfonów.

Cytat:
Napisał PeeWee Zobacz post
2. Akcja będzie miała miejsce w Polsce, czy Stanach?
Nad tym się jeszcze zastanowię. Anglojęzyczne imiona lepiej brzmią moim zdaniem, więc być może w tę stronę, ale z zachowaniem swojskich korzeni. W sensie na pewno będzie to jakieś fikcyjne miasteczko, pod pewnymi względami odizolowane od świata, aby stworzyć wrażenie, że czas płynie tu nieco inaczej. Być może nawet pokuszę się o lekką zmianę estetyki tego miejsca, np. zapożyczenie części rekwizytów z epoki. Połączenie lat 80. z nowoczesną technologią? Czemu nie! Ale to jeszcze przemyślę, więc nic nie obiecuję.

Cytat:
Napisał PeeWee Zobacz post
3. Masz jakiś pomysł na główny motyw sesji, czy będziesz bazował tylko na materiale z historii postaci?
Prawdopodobnie głównym motywem będzie wątek kryminalny, wydaje mi się to dobrze rezonować z historiami o nastolatkach.
A materiał z kart postaci na pewno wykorzystam. Jeżeli napiszecie, że macie ojca alkoholika, to temat powróci w pewnym momencie.

Cytat:
Napisał PeeWee Zobacz post
4. Z opisu to wygląda trochę na piaskownicę, gdzie to gracze będę ciągnąć akcję. Taki masz plan?
Trudno odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Z jednej strony nie, a z drugiej... tak. Już spieszę z wyjaśnieniami.
W założeniach ma to wyglądać tak, że w chwilach absolutnej nudy (wątek główny nie posuwa się dalej i chwilowo nie ma nic do roboty) gracze szukają sobie czegoś. A to romansik, a to imprezka, a to wypad na miasto po kryjomu, tego typu sprawy. Jednakże jeżeli widziałbym, że ktoś po prostu odrabia cały czas lekcje albo siedzi w domu zamiast się za coś zabrać, to naturalnie musiałbym wkroczyć. Przykładowo:
- A więc mówisz, że po raz trzeci pod rząd idziesz do biblioteki? Zobaczmy, co zrobisz, kiedy po drodze będziesz świadkiem napadu/pobicia/zdrady rodzica. Ewentualnie po prostu wpadniesz na koleżankę ze szkoły modelkę, która poprosi cię o to, byś pomógł jej w pilnej sprawie. Która później okaże się wcale nie taka zła, na jaką próbuje ją kreować szkolna reputacja. etc.
Generalnie chcę, żeby każdy miał coś do roboty i chociaż czasami będzie trzeba zwyczajnie odrobić pracę domową, to liczę na to, że bohaterowie będą wieść ciekawsze życie niż ja w ich wieku.

Cytat:
Napisał PeeWee Zobacz post
5. Jaki będzie procentowy podział między akcją w świecie realnym, a tym fantastycznym?
Wstępnie około pół na pół. W trakcie rozgrywki okaże się, którą z tych części gracze wolą i wtedy albo proporcje się zmienią, albo pozostaną takie same.

Cytat:
Napisał PeeWee Zobacz post
6. Czy możesz zdradzić jakie będą krainy snu? Mroczne i ociekające krwią, gdzie bohaterowie to intruzi, którzy muszą walczyć o przeżycie? Czy bardziej jakieś fantasy, gdzie gracze mogą dokonywać heroicznych czynów.
W zdecydowanej większości krain bohaterowie będą intruzami. Przerobienie każdej z nich będzie wymagało kilku długich nocy pełnych przygód. W ich trakcie sesja będzie wyglądała zupełnie inaczej niż za dnia. Za dnia twarda obyczajówka, nocą przygodowy film akcji. W krainach będą regularni przeciwnicy, bossowie, proste zagadki i okazje do wykazania się najlepszymi cechami charakteru.
Kraina będzie przeważnie urzeczywistnieniem wad i osobowości "villaina". Przykładowo: we śnie brzydzącego się uczniami starego capa bohaterowie obudzą się w mrocznym, podmokłym miejscu, gdzie w przerwach od prób nieutonięcia w bagnie walczyć będą z przerośniętymi pająkami i innym robactwem.
Jeżeli chodzi o krew, flaki itd., to raczej zachowamy umiar. To mimo wszystko komediodramat o nastolatkach, więc zakładając, że musiałbym określić kategorię wiekową, rzuciłbym 16+. To znaczy, że poruszamy poważniejsze tematy, przeklinamy i robimy rzeczy, które odróżniają nastolatków od dzieci, ale jednocześnie nie kąpiemy się w naturalistycznych opisach seksu i przemocy.
 
Overliked jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem