Cytat:
Odgrywanie postaci w ramach fabuły, to mamy chyba w każdej sesji. Tym bardziej tutaj na forum, gdzie możliwość skupiania się na emocjach, wewnętrznych przeżyciach i opisywania tego wszystkiego jest nieporównywalnie większa niż w normalnej sesji. Co to tak naprawdę znaczy dla ciebie?
|
Chyba nigdy nie czytałeś sesji np Clutterbane'a, gdzie ważność odgrywania postaci jest na na tak niskim poziomie... Że jednak to co napisał Caleb ma sens.
Cytat:
Ucieczka od klasycznego straszenia, jakie znamy ze współczesnych filmów?
|
Współczesne filmy głównie opierają się na jump scare'ach i obrzydzeniu widzowi życia. Więc podejrzewam, że klimat grozy gdzie narasta napięcie, a sam strach budują obie strony - MG jak i Gracze, którzy odpowiednio telepią psychiką swoich postaci.
Cytat:
Dlaczego nie skorzystać z jakiegoś gotowego systemu?
|
Nie chciałoby mi się szczerze mówiąc, gdyby to miało system. No i dlatego nazwał to Caleb storytelling. Jeden lubi mechę, a inny sobie poklepać w literki bez niej, wszystkim i tak nie dogodzi, a skoro wybrał akurat formę bez mechy, to na to też popyt będzie. Nie musi iść w standardy gdzie niemal wszędzie jest mecha.