Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-12-2019, 23:46   #1
traveller
 
traveller's Avatar
 
Reputacja: 1 traveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputacjętraveller ma wspaniałą reputację
[Mafia] Świąteczna Gorączka



Jest taki dzień bardzo ciepły, choć grudniowy;
dzień, zwykły dzień, w którym gasną wszelkie spory.
Jest taki dzień, w którym radość wita wszystkich.
Dzień, który już każdy z nas zna od kołyski.
Niebo ziemi, niebu ziemia,
wszyscy wszystkim ślą życzenia.(...)


Krzysztof Dzikowski „Dzień jeden w roku”

No to jesteśmy Panowie i Panie w kolejnej już edycji forumowej Mafii na Lastinn.
Tym razem Mafia w klimatach świątecznych w związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia. Z góry wielkie dzięki dla Nami i Rewika za pomoc w dopracowaniu rożnego rodzaju zasad. Mam nadzieję, że wszyscy będzie się dobrze bawić i obejdzie się bez hejtu

Założenia forumowej Mafii:
Ja, jako MG, losuję wam "tajną", czyli ukrytą rolę, która ma dołączone unikatowe umiejętności. Wy nie możecie zdradzać swojej roli publicznie, a to oznacza, że tylko pytani przez Strażnika Więziennego, możecie wprost zdradzić mu, kim jesteście.
Ostrzegam, że nikomu nie wybieram roli, wszystko jest losowe, więc jeśli zgłaszacie się tylko dlatego, że chcecie zagrać konkretną postacią, a inna przeze mnie wylosowana nie będzie wam się podobać, przez co olejecie grę; nie zgłaszajcie się w ogóle.

* Zadaniem Miasta jest wyeliminowanie złych postaci (Mafii)
* Zadaniem Mafii jest wyeliminowanie dobrych postaci (Miasta)
* Postacie neutralne mają swoje własne cele
* Zadaniem Krampusa jest dotrwanie do końca gry oraz zabijanie jak największej liczby postaci

Tym razem większość postaci ma ukryte cele, dzięki któremu wygrywają nawet, jeśli ich frakcja polegnie. Cele te mogą się także wiązać z dodatkowymi umiejętnościami, które są widocznie jedynie dla osób, które dostaną od MG pw ze swoją rolą.

W związku z tematyką Mafii eksperymentalnie za wykonanie ukrytych celów będą przyznawane “prezenty” w formie krótkotrwałych profitów takich jak losowe: nocny immunitet na najbliższą Fazę Nocy, podwójny głos w kolejnej Fazie Dnia czy odnowienie wyczerpanych (nieodnawialnych) umiejętności.

Do akcji losowych będę wykorzystywać generatory rzutu kością.

O przyjęciu nie decyduje kolejność zgłoszeń a ja sam. Wynika to mianowicie z tego, że znam większość osób biorących udział w rozgrywce i wiem kto po dostaniu będzie grał na odwal.

Zasady ogólne rozgrywki:
1. Wymagam minimum jednego posta na 24h. Jeżeli faza dnia ma 48h to wiadomym jest, że potrzeba co najmniej 2 postów w ciągu jednej fazy dnia (w odstępach 24h), jeśli faza dnia trwa 72h to postów tych potrzeba minimum 3 (w odstępach minimum 24h).
2. Fazę dnia można skrócić w wyjątkowych okolicznościach jeśli wszyscy obecni gracze się na to zgodzą, przykład: nic się nie dzieje i brak jest jakichkolwiek informacji. Można ją także wydłużyć poprzez specjalne umiejętności postaci.
3. W przypadku niespełnienia punktu 1, po 24h osoba dostaje żółtą kartkę i dodatkowe 24h na napisanie posta. Jeśli post się nie ukaże w wyznaczonym terminie, głos tej postaci nie będzie ważny w kolejnej Fazie Dnia. W wypadku nie napisania postu w ciągu kolejnych 24h następuje tzw nagła śmierć. W takim wypadku kończy się Faza Dnia i następuje Faza Nocy. Zegar aktywności resetuje się z nastaniem każdej nowej Fazy Dnia.
4. Usprawiedliwienie się w komentarzach lub na PW do mnie powoduje, że przymykam oko na brak aktywności ze strony gracza, któremu przecież mogło coś wypaść.
5. Nie wolno ujawniać swojej roli, ale wolno dawać delikatnie do zrozumienia, że posiada się jakąś rolę, moc. Można przecież kłamać i nie jest to jednoznaczne ze zdradzeniem swojej roli. Poza tym dając komuś do zrozumienia ryzykujesz, że obróci się to przeciwko tobie… wiec na waszym miejscu uważałbym.
6. Zabronione jest porozumiewanie się drogami prywatnymi w sprawie sesji pomiędzy graczami.
7. Mafia ma absolutny zakaz pisania na docu mafijnym w Fazie Dnia. Od tego macie wyłącznie Fazę Nocy.
8. Do linczu dochodzi w Fazie Dnia, gdy kandydat zbierze wymaganą liczbę głosów, zostaje on wtedy zlinczowany w przeciągu 12h lub natychmiast, jeśli następuje koniec Fazy Dnia (to oznacza tyle, że nie przedłużamy Dnia; gdy ten się kończy, a ilość głosów się utrzymuje, następuje lincz)
9. Swoje Nocne Akcje (w oparciu o wasze umiejętności) wysyłacie do mnie na PW w ciągu fazy nocy. Jedynym wyjątkiem jest Konduktor z Ekspresu Polarnego, który powinien to zrobić do końca Fazy Dnia.
10. Jeśli umrzecie, dostajecie linka do czatu dla truposzy. Prosiłbym jednak o nie psucie zabawy i nie zdradzanie istotnych informacji innym graczom czy to na pw czy w innych tematach na forum.
11. Zgodziłem się na to żeby można było komentować rozgrywkę jednakże proszę o wzajemny szacunek. Prosiłbym żeby gracze nie "grali" w nich, a zamiast tego poświęcili czas na zabawę, która ma być gra.
12. Osoby łamiące regulamin będą upominane, a potem karane w sposób jaki MG uzna za stosowny.

Karta Postaci:
Waszym zadaniem jest stworzenie maski/alter ego, które ukryje waszą prawdziwą tożsamość, którą przydzielę wam ja po losowaniu. W czasie gry będzie starali się wzajemnie zdemaskować i przejrzeć swoje role by ustalić tożsamość złoczyńców. Możecie puścić wodzę fantazję i stworzyć dowolną postać. Czy będzie to Spiderman, Abraham Lincoln, Aladyn czy Smerfetka? To już zależy od was. Oczywiście nie możecie stworzyć postaci, które wymienione są jako ukryte role bo to mijałoby się z celem tej sesji. Zgłoszenia pisać w tym temacie.

Imię, Nazwisko / Pseudonim.
Awatar, szerokość 200pix, wysokość w miarę rozsądku.
Krótki Opis postaci

Minimalna ilość graczy to póki co 12, maksymalna cóż.. 20? Ale realnie patrząc nie ma na to szans. Jednakże pierwszy raz w grze biorą role, które pojawią się w sesji na pewno, a reszta zostanie rozlosowana z pozostałej puli. Dzięki temu gracze nie mogą ze 100% pewnością wiedzieć jakie role rzeczywiście biorą udział w grze. Należy pamiętać, że minimalna ilość wylosowany mafiozów to 3 spośród 4. Cała czwórka będzie w grze tylko w wypadku (jakimś cudem) wzięcia udziału 20 graczy w sesji. Pogrubione nazwy postaci w opisie ról (fabularnym) oznaczone są jako pewne udziału w grze.

Radzę także dokładne przeczytanie zasad, gdyż naniosłem sporo zmian. Największa pewnie jest zakaz gry w komentarzach. Postanowiłem (chwilowo), że komentarze będą po prostu tematem organizacyjnym gdzie gracze będą mogli pisać tylko w ważnych sprawach podczas sesji. Jeśli macie jakiś pomysł jak to zrobić inaczej to zachęcam do dyskusji. Zwłaszcza osoby, które w sondzie na temat zaznaczyły opcję “nie”, a które w większości nie argumentowały swojej decyzji i nie napisały jakby to miało dokładnie wyglądać


Rekrutacja będzie trwać minimum tydzień. Może będzie trwać dłużej, wszystko w zależności jakie będzie zainteresowanie i jak szybko będziecie chcieli wystartować.
Ile trwa taka sesja w mafię? Około 2 tygodni od momentu startu. Rozgrywka z reguły jest dynamiczna.

MIASTO:


Gizmo

Ten sympatyczny Mogwai nie jest może dużych rozmiarów, ale nadrabia sercem i świątecznym duchem. Niedawno odkrył, że co drugą noc po przejedzeniu świątecznych potraw śni co drugą noc prorocze sny w których pojawiają się złe postacie.



Kevin

Nastoletni gwiazdor świątecznych filmów familijnych, który nie boi się zostawać sam w domu. Święta bez niego? Każdy wie, że to niemożliwe. Nocami wymyka się i obserwuje kto odwiedza okoliczne domy, czasem zakładając w nich pułapki na złodziei.



Św. Mikołaj


Ten starszy pan z wielkim brzuchem i zaraźliwym śmiechem, niezmiennie co roku roznosi miliony prezentów na całym świecie w noc Wigilii Bożego Narodzenia. Żeby jednak dostać upragniony prezent trzeba się jeszcze znaleźć na jego liście “grzecznych”, która Mikołaj uaktualnia każdej nocy sprawdzając wybraną przez siebie postać czy ta nie emanuje złem.



Jezus


Coroczny główny rywal Św. Mikołaja o palmę pierwszeństwa w byciu symbolem świąt. Syn Boży potrafi co dwie noce odwiedzać zmarłych i zadawać im pytania oraz czekać na odpowiedź. Dwa tysiące lat temu został zlinczowany. Czy tym razem możemy liczyć na powtórkę z rozgrywki?



John McClane

Gwiazda kina akcji, która powraca by uratować święta przed złoczyńcami. Jego sposób na zwycięstwo? Rozwalić nocą kilka łbów. Oby strzelał celnie, inaczej może sobie nie poradzić z wyrzutami sumienia.



Elsa


Księżniczka z dalekiej krainy lodu, która mimo gorącego serca zamienia w lód wszystko czego dotknie. Nocą używa swoich umiejętności by zablokować wybraną przez siebie postać zmieniając ją na chwilę w zamarznięta bryłę.



Elf Buddy


Wychowany przez elfy na biegunie północnym, Buddy jest bardzo nietypowym przedstawicielem swojego “gatunku”… Dzięki swoim sporym rozmiarom najlepiej sprawdza się w roli ochroniarza. Wykorzystuje swoją siłę by ochraniać nocami Św. Mikołaja i inne dobre postacie.



Pani Mikołajowa

Jeśli Mikołaj jest głową to pani Mikołajowa sercem społeczności na biegunie północnym. Cieszy się powszechnym poważaniem wśród elfów i innych dobrych postaci, zwłaszcza kiedy jako jedyna wstanie i głośno powie kim jest. Tego samego dnia jej głos w dyskusji liczy się wtedy podwójnie. Nie zapomni kim jest jej mąż nawet jeśli włoży przebranie. Niestety tego samego nie można powiedzieć o nim.



Jack Frost


Bohater, który chce w końcu dorosnąć i porzucić swoją rolę psotnego chochlika podczas okresu zimowego. Dzięki swojej magii i ponadprzeciętnej inteligencji jest niezrównany w zgadywaniu ról osób ukrywających się pod różnymi maskami.



Konduktor


Jeśli wierzysz w magię świąt i jesteś bohaterem o czystym sercu, to pan Konduktor zawiezie cię wprost na biegun. Jednakże biada ci jeśli przyłapie na jeździe bez biletu. Nocami zamyka hultajów w jednym ze swoich wagonów i rozpoczyna przesłuchania.



Ciastek

Piernikowy ludzik, który ożył i po przygodach z zielonym ogrem postanowił tym razem ratować święta. Jest niezrównany w śledzeniu postaci podczas nocy. Z wiadomych powodów jest łakomym kąskiem dla wszelkiej maści złoczyńców.


NEUTRALNI:



Grinch

Grinch nie cierpi świąt, nie cierpi też wszelkiej maści gości. Znany jest ze swojej krótkiej cierpliwości do odwiedzających przy których potrafi wpaść w prawdziwy szał. Czemu po prostu nie zostawią go w spokoju? Najlepiej żeby przy okazji całkiem odwołano święta.[/color]


Herod

Herod podobno nigdy nie był młody. Ten złowrogi król wyczekuje ponownego przyjścia na świat Jezusa tylko po to żeby odesłać go na drugą stronę i zrobi wszystko co w jego mocy by ten został ponownie ukrzyżowany.



Jack Skellington

Niech was nie zwiedzie jego niepozorny wygląd. Jak był niegdyś zwany “Królem Dyń” z Halloween Town. Jednakże w tych czasach zagubił się i szuka swojej własnej tożsamości oglądając trupy, które trafią na okoliczny cmentarz.


MAFIA:


“Mokrzy Bandyci”

Harry i Marv, dwójka dorosłych włamywaczy która w święta chce raczej rabować kolejne domy niż cieszyć się z resztą. Ich nemesis jest mały chłopiec, który lubi rozrzucać kulki w salonie. Lubią się popisywać i przypisywać sobie różne zbrodnie. By dopiąć swego uciekną się do różnych forteli.



Oogie Boogie


Król koszmarów, który sprawia że wybrana przez niego postać zachowuje się nocą jak w transie. Tego upiora ciężko przepędzić, zwłaszcza w nocy kiedy to szczyci się dodatkową siłą. Przewodzi koalicji złych postaci.



Zły Mikołaj

Na biegunie południowym istnieje podobno Zły Mikołaj, który nadużywa alkoholu, podkrada prezenty i żeruje na opinii swojego dobrego odpowiednika, którego szczerze nienawidzi. Doskonale potrafić się wtopić w tłum, a także jako często bywalec więzień, zna je dobrze na wylot.



Ebenezer Scrooge

Przeliczył wszystko dwa razy i wyszło mu, że w tym roku nie opłaca mu się wyprawiać świąt. Wykorzysta trzy duchy świąt żeby udaremnić zwycięstwo bohaterom i uprzykrzyć im świąteczne przygotowania.




POZOSTAŁE ROLE:

Krampus


Żarty się skończyły, ten rogaty koźli demon chce ukarać wszystkich tych, którzy w tym roku byli niegrzeczni. Plotka głosi, że w swoim worku kolekcjonuje głowy przeciwników, a na miejscu jego zbrodni często znajdowane są napisy namalowane krwią ofiar. Po prostu przerażający typ
.


Karp

Karp jest prostą rybą, która z desperacją walczy by znaleźć się na wigilijnym stole. Czy ktoś znajdzie odwagę by go ubić? A jeśli tak to niech uważa na konsekwencje bo karpie potrafią więcej niż może się wydawać...


Spis ról:

Gizmo - Psychic
Kevin - Lookout
Mikołaj - Sheriff
Jezus - Medium
John McClane - Vigilante.
Elsa - Blocker
Elf Buddy - Bodyguard
Pani Mikołajowa - Mayor
Jack Frost - Investigator
Konduktor z Expresu Polarnego - Jailor
Ciastek - Tracker

Grinch - Veteran
Jack Skellington - Amnesiac
Herod - Executor

“Mokrzy Bandyci” - Janitor
Scrooge - Framer
Pan Oogie Boogie - Godfather
Zły Mikołaj - Disguiser

Karp - Jester
Krampus - Serial Killer

Sucha mechanika odnośnie ról (bez ukrytych celów):
Sucha mechanika odnośnie ról (bez ukrytych celów):

Miasto:
Gizmo - Psychic
1. Co drugą Fazę Nocy (tj. 2, 4, 6 itd.) otrzymuje wiadomość od MG z nickami kilku postaci, z których co najmniej jedna jest zła.
2. Jest to pasywna umiejętność, której nie da się zablokować.
3. Informację dostaje nawet jeśli jest w więzieniu.


Kevin - Lookout
1. Ma nocny immunitet w przypadku ataku “mokrych bandytów”.
2. Wybiera daną osobę, którą obserwuje podczas Fazy Nocy. Jeśli ktoś ją odwiedzi to Kevin będzie wiedział, którzy gracze odwiedzają daną postać.
3. Nie może użyć tej umiejętności na sobie samym.
4. Dwa razy w ciągu całej gry może zostawić pułapkę u osoby którą obserwuje.. Dostaje informację zwrotną, że jedna z osób, które (roll MG przy większej ilości) odwiedzały tą osobę, wpadła w pułapkę. (osoba w pułapce wciąż jest uznawana za odwiedzającą)
5. Osoba ta dostaje informacje, że wpadła w pułapkę a jej głos jest ważny o 1 mniej od standardowej ilości (0 bez umiejętności zwiększania głosu) w ciągu następnej Fazy Dnia.


Mikołaj - Sheriff
1. Sprawdza frakcję wybranej osoby w ciągu Fazy Nocy.
2. Sprawdzany przez niego Zły Mikołaj widoczny jest jako osoba z Miasta.
3. Potrafi raz przetrwać nocny atak jeśli wskaże do końca Fazy Nocy postać, która go zaatakowała (powinien to zrobić przezornie zanim dostanie wiadomość o tym, że ktoś go zaatakował razem z deklaracją na temat nocnej akcji).
4.Po przetrwaniu takiego ataku dostaje jest w stanie przejrzeć kamuflaż Złego Mikołaja

Jezus - Medium
1. Jezus pełni rolę Medium mając kontakt ze światem zmarłych.
2. Może zadać jednej ze zmarłych osób do 3 pytań. Zmarły ma czas na odpowiedź do końca tej samej Fazy Nocy.
3. Po użyciu tej umiejętności umiejętność zostaje zablokowana na jedną Fazę Nocy.

John McClane - Vigilante.
1. Dwa razy w ciągu gry może wykonać nocny atak na którąś z postaci.
2. Jeśli którymś z jego celów będzie Miastowy to popełnia on samobójstwo z wyrzutów sumienia.

Elsa - Blocker
1. Może zablokować wybraną przez siebie postać podczas fazy nocy.
2. Przy zablokowaniu Krampusa istnieje 50% szans, że zginie.

Elf Buddy - Bodyguard
1. Ochrania w ciągu Fazy Nocy wybraną przez siebie postać.
2. Jeśli ochrania postać zaatakowaną przez Krampusa to istnieje 50% szans, że umrze.


Pani Mikołajowa - Mayor
1. Może się ujawnić podczas Fazy Dnia (wyjątek od zasad). W tej fazie (i tylko tej) jej głos liczy się podwójnie.
2. Wie kim jest Mikołaj, ale Mikołaj zapomniał kim jest jego żona.


Jack Frost - Investigator
1. W nocy może sprawdzić jedną osobę - dostaje wskazówki na temat jej roli. Przykład: “osoba x jest: Ciastkiem, Mikołajem, Oogie Boogie lub Karpiem”.
2. Raz w ciągu całej gry może wydłużyć fazę dnia o 12 lub 24 godziny.

Konduktor z Expresu Polarnego - Jailor
1. W Fazie Nocy przetrzymuje wybraną osobę w więzieniu. Do końca Fazy Dnia powinien przesłać na PW informację kogo zamyka w więzieniu wraz z dwoma pytaniami dla więźnia.
2. Skazany może, ale nie musi odpowiadać na pytania zgodnie z prawdą. Tutaj swoboda jest nieograniczona.
3. Osoba będąca w więzieniu, nie może wykonywać nocnych akcji.
4. Jeśli Konduktor uwięzi Krampusa i nie wykona na nim egzekucji - zostaje przez niego zabity.
5. Zły Mikołaj może uciec z jego więzienia, jednakże zdradzi tym samym swoją rolę Jailorowi.
6. Jeśli wykona egzekucję na bohaterze z miasta, już do końca gry nie będzie mógł wykonywać egzekucji.
7. Osoba trzymana przez Konduktora w więzieniu, ma nocny immunitet tzn. nie może być zaatakowana w czasie gdy przebywa w więzieniu.
8. Osoba atakująca osobę zamkniętą w więzieniu dostaje komunikat, że przebywała ona w tym czasie w zamknięciu, a jej atak nie doszedł do skutku.


Ciastek - Tracker
1. Może podążać za wybraną przez siebie postacią i sprawdzać kogo odwiedza danej nocy.
2. Raz w ciągu gry może wyrazić swój sprzeciw przeciwko głosowaniu w ciągu Fazy Dnia i zakończyć ją nim ktoś zlinczuje daną osobę.


Neutralni:
Grinch - Veteran
1.Grinch 3 razy w ciągu całej gry może wystawić przed swój dom znak “nie przeszkadzać”
2. Wyrzuca z domu “pierwszą” osobę (pierwsza która prześle deklarację do MG), która go odwiedzi w ciągu danej Fazy Nocy. Osoba ta nie jest uznawana za odwiedzającą i nie działa na niego umiejętność tej postaci. Postać ta dostaje informację zwrotną, że jej nocna akcja została zablokowana.
2. Druga osoba (zgodnie z kolejnością deklaracji), która to robi odwiedza go normalnie.
3. Trzecia i kolejne zostają zabite.
4. Osoba mająca nocny immunitet nie ginie jeśli odwiedzi go jako trzecia lub później. Jeśli osoba ta chce zaatakować Grincha to do ataku dochodzi na normalnych zasadach.
5. Kevin, który odwiedza Grincha jako drugi może zastawić pułapkę w którą wpadnie osoba z nocnym immunitetem.
6 Jego celem jest sprawienie by gra zakończyła się przed 5 Fazą Nocy tak by święta nie nadeszły w tym roku.


Jack Skellington - Amnesiac
1.Staje się jedną z dwóch osób, które umrą jako pierwsze w trakcie gry. MG po przeprowadzeniu losowania wysyła mu PW - utajniając drugą rolę przy podsumowaniu Fazy Nocy w której miała miejsce sytuacja.
2.Przejmuje wtedy jej umiejętność (ich ilość się odnawia)i i cele.
3.Jeśli umrze więcej niż dwie osoby to MG losuje mu rolę spośród większej puli.
4.Może przejąć także rolę Mafii.

Herod - Executor
1. Jego celem jest zlinczowanie Jezusa podczas Fazy Dnia (musi oddać pierwszy lub ostatni głos w udanym linczu). Wygrywa wtedy grę niezależnie od tego czy dożyje do jej końca.
2. W ciągu Fazy Nocy może sprawdzać daną postać czy jest Jezusem.
3. Raz w ciągu gry może wykonać atak w ciągu Fazy Nocy. Traci tą umiejętność nawet jeśli atak się nie powiedzie.


Mafia:
“Mokrzy Bandyci” z Kevina (jedna postać) - Janitor
1. Mogą raz w ciągu gry “sprzątnąć” cel tak, że nie wiadomo jaka rola odpadła z gry. Nie wiedzą tego także oni.
2. Raz w ciągu gry mogą użyć umiejętności podwójnego głosu, który kończy Fazę Dnia. gdy zbierze się dostateczna ilość głosów wymaganych do linczu. Umiejętność tą należy przesłać na pw do MG w momencie w którym chce się go użyć.


Scrooge - Framer
1. Raz w ciągu gry może sprawdzić rolę danej osoby
2. Raz w ciągu gry może wrobić daną osobę tak, że sprawdzający widzą ten cel jako Mafię przez 2 kolejne noce,
3. Raz w ciągu gry może użyć umiejętności tak by obniżyć wartość głosu swojego celu o 1 Jest to traktowane jako nocna akcja, której działanie ma miejsce w następnej Fazie Dnia.

Pan Oogie Boogie - Godfather
1. Dwa razy w ciągu gry “psuje” umiejętność danej osoby tak, że jej cel używa jednej z aktywnych umiejętności na losowym celu (w tym także Mafii)
2. Cel tej umiejętności nie wie na kim jej użył wie natomiast, że jego umiejętność nie zadziała poprawnie.
3. Ma nocny immunitet, który nie obejmuje jedynie dwóch przypadków: egzekucji wykonanej przez Jailora oraz ukrytej umiejętności Jestera.


Zły Mikołaj - Disguiser
1. Niewykrywalny w nocy przez Mikołaja.
2. Może ucieć z więzienia Jailora, zanim ten wyda wyrok. Jednak wtedy Jailor poznaje jego rolę.
3.Może podsłuchiwać osoby zamknięte w więzieniu jeżeli zadeklaruje on danej nocy taką chęć. W takim wypadku widzi on jedynie pytania i odpowiedzi. Nie wie jednak kto z kim rozmawia.
4. Podczas używania tej umiejętności Zły Mikołaj jest traktowany jako odwiedzający Jailora.


Karp - Jester
1. Jego celem jest doprowadzenie do linczu na samym sobie.
2. Sprawdzany w nocy przez Mikołaja widoczny jest jako postać neutralna.
3. Raz w ciągu gry może sprawić, że podczas jednej Fazy Nocy widoczny jest jako Mafia.


Krampus - Serial Killer
1. Ma nocny immunitet.
2. W fazie nocy zabija wybraną przez siebie postać.
3. Zabija Konduktora jeśli ten więżąc go w więzieniu nie wykona na nim egzekucji.
4. Istnieje 50% szans, że zabija blokującego przy próbie jego zablokowania oraz 50% , że zabije ochroniarza, który przeszkodzi mu w ataku. MG wykonuje rzut kośćmi w takim wypadku
5. Może zostawiać przy ciałach krótkie notki z wiadomościami, które MG wkleja w opisie śmierci jego celu.

 
__________________
"Tak, zabiłem Rzepę." - Col Frost 26.11.2021
Even a stoped clock is right twice a day

Ostatnio edytowane przez traveller : 24-12-2019 o 15:13.
traveller jest offline