[Autorski] Zew Nocy Królestwo Rothan. Zima. Miasto Erondal. Miasto nie jest duże, otaczają je małe mury, pilnują go strażnicy. Jednak w nocy, nikt nie ośmiela się wyjść na ulicę. Dochodzi tam do starć między dwoma Rodami, wilkołakami i wampirami. Ludzie nie są już bezpieczni. Z całego królestwa Rothan napływają wieści o pladze umarłych wstających z grobów i wielkich wilkach, które z nimi walczą. Tymczasem w małej mieścinie kilkoro strażników się buntuje. Postanawiają na własną rękę zająć się problemem walczących klanów. Trochę o Rodach.
Ród wilkołaków składa się z czterech klanów:
Klanu Mroku (wojownicy) - 4 miniatura
Klanu Śmierci (magowie) - 2 miniatura
Klanu Ezbathiela (berserkerzy) - 1 i 3 miniatura
Klanu Księżyca (wojowniko-magowie) - 5 miniatura.
Gracze decydują do jakiego klanu chcą dołączyć w KP. Umiejętności:
Umiejętności są zależne od rodzaju klanu. Każdy klan ma dwa drzewka umiejętności -
Klan Mroku - Zniszczenie, Dominacja;
Klan Śmierci - Magia Krwi, Załamanie Rzeczywistości;
Klan Ezbathiela - Zniszczenie , Element Ezbathiela;
Klan Księżyca - Dominacja, Magia Krwi. Zniszczenie - umiejętności opierające się na sile fizycznej, składają się na nie różne ciosy i ataki nogami i rękoma. Dominacja - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie rozkazy wrogom i sojusznikom oraz podświadome działanie na rozmówcę. Magia Krwi - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia ofensywne i defensywne. Załamanie Rzeczywistości - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia teleportacji, leczenia i pułapek oraz iluminacji. Element Ezbathiela - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie furie i zmiany kształtu. Profesje:
Profesja naszych ludzi (w dzień nie jesteśmy wilkołakami). Są to wojownik i łowca (magowie odpadają, z powodu siły ich umysłu).
Poszukuję od 4 do 6 graczy. Kartę Postaci składamy na PW.
-imię:
-wiek:
-prfesja:
-klan:
-historia (powinno zawierać powód waszego zbutnowania i jak nauczyliście się walczyć):
-wygląd zewnętrzny:
-ekwipunek: wybieracie spośród: Broń - miecz jedno- dwu- lub półtoraręczny albo Topór jedno- lub dwuręczny, Łuk lub Kusza. Do tego macie łańcuchy i kołki na wampiry. Zbroje: Skórzane lub kolcze. Różnica jest taka, że kolcza zbroja blokuje nieco ruchy i przez to jest mniej poręczna. Dla łowcy proponowałbym więc skórzaną zbroję, a dla wojownika kolczugę. Jednak to wasz wybór.
Sesja to Storytelling.
Ostatnio edytowane przez Grom : 12-08-2007 o 18:23.
|