Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-02-2020, 07:32   #1
Ayoze
 
Ayoze's Avatar
 
Reputacja: 1 Ayoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Przez bramy Morra

Cześć!

Gratuluję dostania się do sesji, mam nadzieję, że wszyscy będziemy się świetnie bawić i dotrwamy wspólnie do zakończenia przygody, czego sobie i Wam życzę.

Zasady sesji:
  1. Częstotliwość odpisów: 5 dni dla graczy, 2 dni dla MG.
  2. Długość odpisów: mogą być krótkie deklaracje "na awatara", długie posty, bogate interakcje między postaciami. Zależy od was i sytuacji w rozgrywce.
  3. Styl odpisów: piszemy w trzeciej osobie czasu przeszłego, justujemy i wcinamy posty. Dialogi od myślników i kursywą (- To żem mu nagadał, ha!), myśli w cudzysłowie i kursywą ("ciekawe, czy mu się uda..."). Wszelkie grafiki czy muzykę ubarwiającą posty dopuszczam. Warto pogrubić imię postaci, do której się zwracacie, co by w nawale tekstu nie zostało pominięte.
  4. Brak odpisu w terminie: niezgłoszone nieobecności będą karane najpierw ostrzeżeniem (dwie szanse), a następne wydaleniem z sesji.
  5. Wzajemny szacunek: Konflikty na linii gracz-gracz będą karane ostrzeżeniem (nie dotyczy postaci graczy). Za drugim razem gracz, który wszczął konflikt zostanie wydalony z sesji. Najważniejsza jest dobra atmosfera podczas gry.
  6. Google doc: nie. Gramy tylko na forum, choć jeśli chcecie, wszelakie dialogi możecie załatwiać sobie we własnym zakresie.
  7. PvP: nie dopuszczam. Działacie ze sobą już od dłuższego czasu we wspólnej sprawie, dlatego bez skakania sobie do gardeł.

Mechanika:
  1. po mojej stronie, będę prosił tylko o deklaracje, co robi Wasza postać. Deklaracje trzeba zawrzeć w poście i ew. doprecyzować tu, w komentarzach.
  2. opis fabularny walki nie zawiera każdej jednej akcji. Opis może być sumą kilku nałożonych na siebie rzutów (tur jeśli było przyśpieszone). Czyli efekt finalny opisu, to efekt finalny mechaniki, ale samego opisu może nie dać się rozbić na poszczególne rundy.
  3. czegoś brakuje w opisie - pytajcie. Raczej nie będę miał czasu na mapki taktyczne i precyzyjne odmierzanie odległości.
  4. możecie zadeklarować jakąś akcję, np. podążanie tropem towarzysza (przy umiejętności tropienie) i rzucić sami kośćmi na test umiejętności. Proszę wtedy w spoilerze wrzucić link do kostnicy. W przypadku nieudanego rzutu kości można użyć PS (Punkt Szczęścia) i ponownie rzucić kością (i tak aż do wyczerpania PS-ów)
  5. informacje o których wie tylko Wasza postać, będę zamieszczał w spoilerze.
  6. jeśli ktoś chce, żebym rzucał za niego przy testach umiejek, czy zdolności, chęć wykorzystania PS deklaruje przed jakąś akcją tutaj, lub na PW.

Zasady domowe:
  1. ciosy w głowę zadają podwójne obrażenia (mnoży się po odjęciu PZ i Wt)
  2. strach: nieudany test powoduje modyfikator -10 do testów
  3. groza: nieudany test powoduje ucieczkę lub paraliż
  4. nie stosuję tabeli trafień krytycznych: słabsi przeciwnicy padają przy 0 Żyw.

Awatary postaci sam wstawię do panelu, bo mam zamiar trochę je wystylizować. Pierwszy post powinien pojawić się jeszcze dzisiaj. Jak coś jest niejasne, albo macie pytania - temat jest dla Was.

Pozdrawiam!
 
Ayoze jest offline