Garść wytycznych odnośnie tworzenia postaci
55 pkt do rozdania na współczynniki. 40 pkt na umiejętności zawodowe. Pula na umiejętności z wyboru to suma REF+INT.
Pieniądze na start: 1500 euro. Mieszkania nie szukajcie, wszyscy jesteście zakwaterowani jako jedna szajka w starym apartamentowcu w Northside, współdzielicie pokoje. Fikser posiada dodatkowo zdezelowaną furgonetkę.
Koncept drużyny jest następujący: fikser jest już znany w Northside i okolicy (uliczne gangi, chińskie rodziny etc) i wykorzystuje swoje kontakty w celu załatwiania zleceń dla technika medycznego oraz technika "technicznego". Solo pilnuje, żeby interesy kręciły się bezpiecznie i żeby zleceniodawcy nie wykręcali się od płacenia. Wszystkie postacie są w młodym wieku (18-23 lata). Wszystkie pochodzą z Northside, tu się wychowały albo spory czas temu przeprowadziły. Mieszkają razem, bo się dobrze znają, bo sobie ufają i na sobie polegają, chociaż na co dzień to bardzo szorstka męska przyjaźń (również w przypadku potencjalnych ról kobiecych). Ważne jest, aby nie tworzyć bohaterów z epicką przeszłością, z bagażem doświadczeń wystarczającym do obdarowania połowy użytkowników LI - to mają być twarde młodziki z Northside, które dopiero zaczynają wspinać się na Krawężnik (a dopiero z jego wysokości będą mogli spojrzeć na Krawędź). Cwaniaki, kombinatorzy, łobuzy - ale nie psycho lub socjopaci. Brak zaawansowanej cybernetyki, większy nacisk na użytkową niż bojową. Upodobanie do Streetmasterów ("bo Avengerzy noszą psy, a lepsze gnaty cioty"). Mr Stud rządzi, w tle ciągła rywalizacja na lepsze modele i lepsze sterowniki.
Kiedy tylko uda się zamknąć nabór, a ja poznam imiona oraz pobieżne opisy wyglądu/koncepty charakteru postaci, przygotuję scenkę fabularną, która Wam pokaże jak wyobrażam sobie relacje wewnątrz drużyny.
EDIT: stan rekrutacji na 30/03
PeeWee - fikser
Nanatar - technik medyczny
Pinn - solo