Nicollo „Karaluch” Teslau, Człowiek, Łowca czarownic Cechy główne:
WW 55
US 55
K 55
ODP
80
ZR 55
INT 55
SW
75
OGL 55
Umiejętności:
Spostrzegawczość +20 (INT) - ustala głównie to co bohater widzi, choć obejmuje także pozostałe zmysły. Umiejętność stosowana często w testach przeciwko charakteryzacji, skradaniu się, ukrywaniu się. Udany test pozwala określić liczebność, odległość, wielkość obserwowanego obiektu.
Wykrywanie magii +20 - (SIŁA WOLI) - wykrywa subtelne zawirowania jakie towarzyszą magicznej aurze. Udany test pozwala określić czy przedmiot, osoba lub obszar pozostaje pod wpływem czaru.
Przeszukiwanie +10 (INT) - umiejętność wykorzystywana do przeszukania obszaru lub pomieszczenia w celu znalezienia wskazówek.
Skradanie się +10 (ZR) - umożliwia ciche poruszanie się, skradając się bohater może wykonać najwyżej jedną akcję "ruch" w rundzie. Test skradania jest przeciwstawny do spostrzegawczości.
Sztuka przetrwania +10 (INT) - obejmuje znajomość technik łapania ryb, polowania, oprawiania zwierzyny, rozpalania ognia, znajdowania pożywienia konstruowania szałasów itp.
Ukrywanie się +10 (ZR) - Umożliwia bohaterowie ukrywanie się w niemal dowolnym terenie pod warunkiem, że istnieje szansa na schowania się za jakimś obiektem. Ukrywanie wykorzystywane jest często przeciwko testowi spostrzegawczości.
Hipnoza (SIŁA WOLI) - Bohater może wprowadzić inną osobę w trans. Uwaga osoby musi przez minutę być skupiona na jednej rzeczy. Osoba hipnotyzowana wykonuje test Siły Woli. Bohater może jej zadać jedno pytanie za każde 10 pkt swojej Siły Woli. Osoba zahipnotyzowana odpowiada szrzecze, zgodnie ze swoją wiedzą.
Torturowanie (OGŁ) - Bohater poprzez rozmaite środki przymusu potrafi wydobyć informacje od osoby, niechętnej do współpracy. Ofiara opierająca się torturom wykonuje test Siły Woli.
Zdolności:
Bijatyka - Modyfikator +10 do Walki Wręcz podczas ataku bez broni.
Groźny - +10 do testów zastraszania i torturowania.
Niepokojący - przeciwnicy wykonują test Siły Woli. Nieudany test oznacza, że otrzymują -10 do testów Walki Wręcz i Umiejętności Strzeleckich.
Broń specjalna (rzucana)
Niezwykle odporny +5 do Odporności dodane do początkowej wartości cechy.
Odporność na Magię - +10 do Siły Woli podczas testów przeciwko magii
Strzał mierzony - po zadeklarowaniu akcji "wycelowanie" otrzymuje modyfikator +20 do Umiejętności Strzeleckich przy rzucie na trafienie, zamiast normalnego modyfikatora +10.
Wyostrzone zmysły - modyfikator +20 do wszystkich testów spostrzegawczości.
Ekwipunek:
Ubranie ze szmat PZ0
Tasak, S, -10WW
Sztylet, +10WW, S-4, +2punkty do krytyka
Siekiera, S, rzut WW >80 powoduje zniszczenie broni i 2k2 obrażeń dla atakującego
Utracone:
Peleryna, płaszcz, skórznia (PZ 1)
8 gwiazdek do rzucania (zatrutych jadem mantikory, S-3)
wysuwany kij z ostrzem nasączonym jadem mantikory (broń obuchowa, klująca, S)
kastety z kolcami (nasączone jadem mantikory, S-3)
łańcuch z krasnoludzkiego metalu gromril nasączony łatwopalną substancją ( czas palenia, 3 tury, dodatkowe obrażenia od ognia K2 przy trafieniu)
bomby dymne x4
ogniste koktajle x2
zestaw wytrychów, pochodnia, hubka i krzesiwo, racje żywnościowe, manierka metalowa, pergamin, papier, przybory do pisania, mikstura lecznicza, , wisiorek z kamieniem mieniącym się różnymi barwami, służy do hipnozy.
Jad mantikory (10 porcji)- po ataku test sw -10 ( oblany zasypia), następnie drugi test -20 odp ( oblany umiera bez przebudzenia się)
Opis: Bękart szlachcica zaginionego przed wieloma laty. Po wytropieniu i wymordowaniu odpowiedzialnych za śmierć swojego ojca, poświęcił się tropieniu i likwidowaniu sług Chaosu. Uparty, bezkompromisowy, odważny, surowy w obyciu, bezwzględny, nieustępliwy i wyjątkowo brutalny. Twarz naznaczona bliznami i oko pokryte bielmem są jak otwarta księga jego młodego, lecz burzliwego, pełnego przemocy życia. Przezwisko "Karaluch" nadali mu zaprzysięgli wrogowie, którym pomimo wielu prób nie udało się go zabić.