Irdulac „Uszko" Canridar, elf, najemnik
Znaki szczególne: Jedno ucho - drugie utracił podczas pierwszych misji z obecną ekipą
Wzrost: 175cm
Włosy: Czarne
Wiek: 80 lat
Oczy: Srebrne
Cechy główne: WW 55 (+5 używając swoich sztyletów / miecza)
US 75 (+5 używając Elfiego łuku)
K 55
ODP 55
ZR 75
INT 55
SW 55
OGL 55
Sz 6
Umiejętności:
*Unik + 20 (ZR)
*Spostrzegawczość +20 (INT) dodatkowe +10 w przypadku pułapek
*Ukrywanie się +10 (ZR)
*Skradanie +10 (ZR)
*Przeszukiwanie +10 (INT)
*Otwieranie zamków +10 (ZR) (dodatkowe +10 w przypadku pułapek)
*Pływanie (K)
Zdolności:
*Widzenie w ciemności
*Broń specjalna (długi łuk)
*Błyskawiczne przeładowanie (można wykonać atak wielokrotny z łuku)
*Nieustraszony (odporność na strach, zastraszanie, zdolność niepokojący, groza działa jak strach)
*Bardzo szybki (+1 do Sz)
*Wyczucie kierunku (bohater instynktownie określa strony świata i orientuje się w przestrzeni. Prawie nigdy się nie gubi i zawsze potrafi wskazać północ. +10 do nawigacji)
*Wykrywanie pułapek (+10 do spostrzegawczości i otwierania zamków w przypadku pułapek)
Ekwipunek:
*Elfi łuk najlepszej jakości niekończących się strzał (broń dzięki magii nie potrzebuje pocisków, po naciągnięciu cięciwy tworzona jest magiczna strzała która znika po trafieniu). [+5 do US | Obrażenia 4 | Obciążenie 65 | Zasięg 36/72 | Przeładowanie akcja | Przebijający zbroję]
*2 sztylety najlepszej jakości (jeden w bucie, drugi przy pasie). [WW +5 | Obrażenia Siła-3 | Obciązenie 10]
*Miecz najlepszej jakości [WW +5 | Obrażenia Siła | Obciązenie 40]
*Zbroja kolcza z ithilmaru najlepszej jakości [PZ 4 na całym ciele | Obciążenie 105 | brak kary -10 do ZR]
*Ubranie podróżne dobrej jakości
*Plecak a w nim (sztućce, miska, kubek, 2 świeczki woskowe+ 10 zapałek [zabezpieczone przed zamoknięciem], koc, 3 mikstury leczenia, haczyk na ryby i żyłka, kotwiczka do wspinaczki, butelka dobrego wina, wnyki). Przy plecaku zawieszona lina.
*Przy sobie (sakiweka z 20 ZK, zestaw wytrychów, przy pasie w specjalnych przegródkach 1 mikstury leczenia, 2 odtrutki, bukłak z piwem, hubka i krzesiwo)
Pies bojowy:
Imię: Ithil
WW 41 | A 1
US 00 | Żyw 10
K 32 | S 3
Odp 38 | WT 3
ZR 30 | Sz 6
Int 15 | Mag 0
SW 43 | PP 0
Ogd 00 | PO 0
Umiejętności:
*Pływanie (K)
*Spostrzegawczość +20 (INT)
*Tropienie (INT)
Zdolności:
*Broń naturalna
*Silny cios (+1 siły)
*Wyostrzone zmysły +20 do testów spostrzegawczości