Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-05-2020, 00:55   #2
Corpse
 
Corpse's Avatar
 
Reputacja: 1 Corpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputacjęCorpse ma wspaniałą reputację
PRZECIWNICY

1. Zawsze atakuje was tylko jeden przeciwnik, o największej liczbie punktów obrażeń, nawet jeśli postać jest w zwarciu z więcej niż jednym przeciwnikiem.
2. Przeciwnik zawsze zmierza w kierunku postaci która jest najbliżej, ale istnieje możliwość odwrócenia uwagi przeciwników przy użyciu otoczenia, pod warunkiem że przeciwnik nie jest w zwarciu z postacią (wtedy się nie porusza).
3. Będąc w zwarciu, nadal można używać przedmiotów, przeładować broń itp, ale przy każdej takiej czynności trzeba rzucać na unik. Wyjątkiem jest atak w zwarciu przy użyciu broni, który nie wymaga uniku.




Przeciwnik: Zombie
Punkty życia: 1
Punkty obrażeń: 1
Zasięg ataku: 1 metr
Zasięg ruchu: 1 metr
Umiejętność specjalna: Zombie rzuca się do przodu, jednocześnie wykonując ruch o 2 metry i atakując (umiejętność aktywowana odpowiednią Kartą Napięcia)



Przeciwnik: Licker
Punkty życia: 3
Punkty obrażeń: 3
Zasięg ataku: 2 metry
Zasięg ruchu: 1 metr (Licker porusza się za każdym razem w stronę postaci która się poruszyła, o tyle samo metrów co ta postać)
Umiejętność specjalna: Licker skacze 3 metry do przodu w stronę najbliższej postaci gracza i zadaje 3 punkty obrażeń, których nie można uniknąć

PRZEDMIOTY




Przedmiot: Pistolet
Punkty obrażeń: 1
Zasięg ataku: LOS (line of sight – w zasięgu wzroku, odległość nie ma znaczenia dla wyniku)
Rzut: 1k6
Cecha specjalna: Rapid Fire (pozwala użyć więcej niż 1 naboju na raz, do maksymalnie 3 naboi, tym samym zwiększając ilość rzutów kostką)
Wyniki rzutów:
Głowa: 1 – broń się zacięła, 2 – pudło, 3 – pudło, 4 – pudło, 5 – trafienie, 6 – trafienie

Reszta ciała: 1 – broń się zacięła, 2 – pudło, 3 – odpechnięcie, 4 – odepchnięcie, 5 – odepchnięcie, 6 – trafienie





Przedmiot: Strzelba
Punkty obrażeń: 1/2
Zasięg ataku: LOS (line of sight – w zasięgu wzroku, odległość nie ma znaczenia dla wyniku)
Rzut: 2k6
Cecha specjalna: Można ulepszyć zdobywając dodatkowe części.
Wyniki rzutów:
Głowa: 1 – broń się zacięła, 2 – pudło, 3 – pudło, 4 – trafienie(1), 5 – trafienie(1), 6 – trafienie krytyczne (2)

Reszta ciała: 1 – broń się zacięła, 2 – pudło, 3 – trafienie(1), 4 – trafienie(1) 5 – trafienie(1), 6 – trafienie(1)





Przedmiot: Nóż
Punkty obrażeń: 1
Zasięg ataku: 1 metr
Rzut: 1k6
Cecha specjalna: Zasięg pozwala na używanie tej broni tylko w zwarciu.
Wyniki rzutów:
1 – pudło, 2 – pudło, 3 – pudło, 4 – pudło, 5 – odepchnięcie, 6 – trafienie




Przedmiot: Broń biała obuchowa (rury, bejsbole etc.)
Punkty obrażeń: 1
Zasięg ataku: 1 metr
Rzut: 1k6
Cecha specjalna: Zasięg pozwala na używanie tej broni tylko w zwarciu.
Wyniki rzutów:
1 – pudło, 2 – pudło, 3 – pudło, 4 – odpechnięcie, 5 – odpechnięcie, 6 - trafienie





Przedmiot: Amunicja do pistoletu (8)
Efekt użycia: Przeładowanie pistoletu, 8 naboi.
Dodatkowe informacje: Amunicja kumuluje się w 1 miejscu ekwipunku do 32 sztuk, czyli 4 paczki amunicji po 8 zajmą jedno miejsce.




Przedmiot: Zielone zioło
Efekt użycia: Przywraca 2 punkty życia
Dodatkowe informacje: Można zmieszać 2 zielone zioła, mieszanka leczy o 4 punkty życia i zajmuje jedno miejsce w ekwipunku. Można też zmieszać zioło zielone z ziołem czerwonym by otrzymać mieszankę która leczy 6 punktów życia.




Przedmiot: Czerwone zioło
Efekt użycia: -/-
Dodatkowe informacje: Można zmieszać z zielonym ziołem by otrzymać mieszankę która leczy 6 punktów życia.




Przedmiot: F.A.S. (First Aid Spray)
Efekt użycia: Przywraca 6 punktów życia lub przywraca postać do życia z 2 punktami życia
Dodatkowe informacje: Użycie F.A.S. na postaci z 0 punktów życia ożywi ją i przywróci 2 punkty życia.

KARTY NAPIĘCIA

Scenariusz 1A & 1B & 1C

Wyniki rzutów:

1-15 = All Clear! - nic się nie dzieje
16 = Fog of War - przez jedną turę wynik rzutów na ataki spada o 1 oczko
17 = Suspense Rising - przez jedną turę wynik rzutów na uniki spada o 1 oczko
18 = Crimson Thirst - przez jedną turę wszyscy przeciwnicy zadają o 1 dodatkowy punkt obrażeń
19 = Special Attack - jeden z przeciwników wykonuje swój atak specjalny (o ile to możliwe)
20 = Undead Ambush - pojawiają się 2 dodatkowe zombie
 

Ostatnio edytowane przez Corpse : 17-08-2020 o 22:14.
Corpse jest offline