Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-05-2020, 10:50   #25
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Działą się nie opłacały . Przymknąłem oko nieco podczas ostatniej batalii. Bo faktycznie strzelanie z działa przeciwko myśliwcom było obarczone modyfikatorem -4. Bombowce to bombowce mają uszkodzić duże jednostki. Lasery są dobre do walki z myśliwcami. Vipery mają podlecieć zaatakować duża jednostkę i uciekać. Do ucieczki potrzebne im lasery do obrony przed myśliwcami. Do czasu uzyskania wsparcia od aniołów. Obecna mechanika defakto nie przewiduje za bardzo udziału strzelców. Po prostu i tak wynik twojego testu w pilotażu zagwarantuje dobrą pozycję strzelecką dla strzelca. Zaś jeśli staniesz na pozycji strzeleckiej to twój rzut na elektronikę pozwoli ci namierzyć gościa z działka i oddać strzał. Mechanika travelera opisywała dokładnie możliwości tego kto gdzie i kiedy mógł strzelać z jakimi modyfiktaorami. Upraszczamy to więc, nie będziemy wnikać w tysiąc rzutów na jeden atak. Teraz pod jednym rzutem będzie ten tysiąc. Upraszcza to też konstrukcję, czy będzie 1 czy 10 działek niema to znaczenia poza opisem fabularnym i zdaniem MG. Bo jeden udany atak może uszkodzić - zniszczyć więcej niż jeden myśliwiec wroga. Mechanika PBTA jest bardziej opisowa.
 
Fenrir__ jest offline