Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-06-2020, 00:20   #8
Rebirth
 
Rebirth's Avatar
 
Reputacja: 1 Rebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputację
Wygląda obiecująco. To co bym jeszcze dodał, to modyfikatory przy starciach konkretnych typów jednostek. Łucznicy mają np. ujemne przy walce wręcz, ale jeśli np. stoją na wzgórzu (a przeciwnik nie ) , to dałbym im +2 do ataku i +1 do morale. Pikinierom dałbym jakiś bonus przeciwko kawalerii, a kawalerii przeciwko standardowej piechocie i bonus gdy oddziały wroga się wycofują i trzeba ich pogonić. Podobnie bonus gdy szarżują ze wzgórza. Łucznikom dodałbym zasoby np. na ile tur starcza im strzał.

Tak nawiasem logistyka od zawsze jest krwiobiegiem organizmu jakim jest armia. Drobny zator, wyciek, czy zatrucie tego krwiobiegu skutkuje, że armia zaczyna się sypać w oczach. Dlatego w dalszych etapach rozwoju systemu dodałbym właśnie kwestie logistyczne, takie jak zapasy, sposób i jakość transportu, oraz choćby komunikacji - w tamtych czasach trzeba było do siebie krzyczeć albo wyręczać się posłańcami ("shoot the messenger!" :P ).

Przyjrzę się jeszcze systemowi i będę go obserwował. Życzę powodzenia
 
__________________
Something is coming...
Rebirth jest offline