Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-07-2020, 21:06   #21
Dhratlach
 
Dhratlach's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputację
Powiedzmy tak, możemy iść w realizm, ale mało jest jego fanów...

...albo możemy iść na logikę i dać obostrzenia mechaniczne uzależnione od statystyk/talentów, plus mechaniki dodatkowe

...albo całkowita radosna włóczęga bez przykrości.

Obstawiam to drugie w okrojonej formie, bo godzi oba podejścia i wszystko jest jak na dłoni wiadome, a nie zraża niesamowicie dużej grupy osób. W skrócie, machanika musi być prosta, logiczna i przyjemna. To nie Twillight 2013 na Stage III Rules. Bez zbędnego crunchingu, bez nonsensu arbitrażu wizji twórcy (który nie ważne jak by się starał i tak przedstawi tylko część realiów).

W skrócie, eklektyzm na całego, ale w skompresowanej i przyjemnej formie po stronie prowadzącego, a względnie opisowej dla gracza. Jak w życiu! Nie wiesz i nie chcesz wiedzieć jak wszystkie części buta, ich forma, kształt, materiał i jakość wykonania wpływa na komfort chodzenia, oraz wytrzymałość i dodatkowe atuty.
 
Dhratlach jest offline