Korzystając z przerwy w rozgrywce chętnie przyjmę jedną, max. dwie osoby do sesji
Noc Kupały osadzonej w świecie Wampira: Mroczne Wieki.
To czy kogoś przyjmę czy nie zależeć będzie od
nadesłanej na PW lub maila karty i historii postaci
Bez wstępów - oto moje wymagania:
- Klany do wyboru: Ventrue, Brujah, Lasombra, Nosferatu, Malkavian, Gangrel, Kapadocjanie, Toreador, Tzimisce.
-
Nadesłana historia postaci ma się kończyć tym, że z jakiegoś powodu wampir jedzie do zamku Vlada Tepesa.Nie musi natomiast obejmować całego życia, może tylko przedstawiać jakieś ważniejsze epizody.
- Gramy około roku 1442, czyli jeszcze przed powstaniem Camarilli, aczkolwiek temat jest już żywy i pewne "zadarcia" między klanami istnieją.
Co zaś się tyczy parametrów, to macie do przydzielenia kropki:
- Atrybuty 8/6/4 (żaden nie może przekroczyć 4 kropek)
- Zdolności 13/9/5 (żadna nie może przekroczyć 4 kropek)
- Atuty 6/6/10 (dana Dyscyplina i Pozycja nie może przekroczyć 4 kropek, Charakter do 5 - przy czym w każdej cesze charakterku musicie mieć chociaż 1 kropkę)
- Wolnych punktów: 20 (do rozmieszczenia wg. zasad w podręczniku). Możecie je przydzielić tez na dyscypliny, które nie wchodzą w poczet klanowych, jednak wymagam tu naprawdę mocnej argumentacji.
- Do tego pamiętajcie przy cechach, na które zużyliście 4 kropki o wyborze specjalizacji. To Wy macie pilnować takich bonusów, nie ja.
- Określcie też swoją Drogę.
- Jeśli ktoś ma ochotę może pobawić się również przydzieleniem Wad i Zalet, tu jednak zastrzegam, że mogę na coś się nie zgodzić, ale to już kwestia indywidualnego dogadywania się.
- Ponieważ punkty Pozycji różnako można interpretować proszę, żebyście obok kropek napisali zdanko czy dwa np. jakiego rodzaju wpływy posiadacie, kto jest waszym sprzymierzeńcem itp.
- Pokolenie ustalam Wam sama, aczkolwiek jeśli ktoś wpakuje w nie kropki to na pewno zwiększy tym swoje szanse na dostanie niskiego.
Co by tu jeszcze rzec? Kilka uwag ogólnych:
- Znajomość sesji mile widziana, chociaż tych kilku pierwszych moich postów, gdzie drużynka poznaje swoje zadanie.
- Gram storytellingowo, unikając mechaniki, więc cenię opisowe posty oraz graczy z inwencją twórczą
- Poprawna pisownia to sprawa jasna mam nadziejÄ™.
-
Na zgłoszenia czekam do 29 sierpnia.
No to chyba tyle.
ZAPRASZAM!
PS. Jakby ktoś miał ochotę zerknąć, tak wyglądała pierwsza rekrutacja:
KLIK ([Wampir] Mroczne Wieki: Noc Kupały)