Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-09-2020, 07:56   #1
Ayoze
 
Ayoze's Avatar
 
Reputacja: 1 Ayoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Klątwa Strahda


Witam wszystkich graczy i ewentualnych czytelników

Drużyna:
  1. Rita Marvella (warpriest) - Alex Tyler
  2. Couryn Telstaer (hunter) - Kerm
  3. Nicodemus Mora (paladin) - shewa92
  4. Enola Dickens (investigator) - Umbree - PORWANA
  5. Jane Clapham (rogue) - Aiko
  6. Samwise Avaron (bard) - Rewik
  7. Algernon Hobbs (okultysta) - Quantum
Post otwierający przygodę powinien pojawić się do jutra, a teraz korzystając z okazji, możemy sobie doprecyzować sprawy organizacyjne. Zatem:
  • piszemy w trzeciej osobie czasu przeszłego,
  • dialogi od myślnika, myśli postaci w cudzysłowie. Bez kursywy, piszemy jak w książkach.
  • można pogrubić imię postaci, do której się zwracacie, ale nie jest to konieczne,
  • mechanika całkowicie po mojej stronie, jednak jeśli będziecie chcieli rzucić sobie sami na jakąś umiejkę, odzyskane hapeki itd. proszę zamieścić linka do kostnicy w spoilerze pod postem.
  • czas na odpis: 4 dni dla Was, 2 dla mnie.
  • długość postów: bez jednolinijkowych, "na awatara" to takie minimum, górnej granicy nie określam,
  • gramy tylko na forum, ewentualne dialogi załatwiacie sobie we własnym zakresie,
  • posty justujemy i wcinamy (indent),
  • avatary wrzucę Wam sam do panelu,
  • niezgłoszone nieobecności będą karane najpierw ostrzeżeniem (trzy szanse), a następne wydaleniem z sesji,
  • ekwipunku pilnujecie sami - jeśli coś nie jest tam wpisane, to nie istnieje, nawet, jeśli postać fabularnie zabrała jakiś przedmiot,
  • awans postaci będzie odbywać się na zasadzie kamieni milowych, czyli w pewnych momentach przygody będziecie proszeni przeze mnie aby awansować bohatera na wyższy poziom.
  • konflikty na linii gracz-gracz będą karane ostrzeżeniem (nie dotyczy postaci graczy). Za drugim razem gracz, który wszczął konflikt, zostanie wydalony z sesji. Najważniejsza jest dobra atmosfera podczas gry.

W trakcie przygody ten post będzie pewnie uzupełniany o różne inne przydatne rzeczy, na początek jednak takie podstawy wystarczą. Jakby były jakieś pytania - śmiało, tymczasem można się już witać.

Mam nadzieję, że spędzimy razem wspaniałe chwile, dobrze bawiąc się w Barovii

NPC:
  • Arik, ponury barman w karczmie "Krew Winorośli",
  • Ismark Kolyanovich, przystojny szlachcic, burmistrz wioski Barovia,
  • Szalona Miriam, nieco "nawiedzona" starsza kobieta, matka zaginionej Gertrudy,
  • Alenka, Mirabel i Sorvia, właścicielki karczmy "Krew Winorośli". Pochodzą z tajemniczego, wędrownego ludu Vistani.
  • Irina Kolyana - siostra Ismarka, dwa razy ugryziona przez Strahda.
  • ojciec Danovich - kapłan Pana Poranka, ojciec zamienionego w wampira Doru. Powiesił się po śmierci syna na sznurze od dzwona w świątyni.
  • Doru - syn ojca Danovicha, młody chłopak zamieniony 10 lat wcześniej w wampira przez Strahda. Zabity przez Ritę, Jane, Nico i Sama w piwnicy świątyni Pana Poranka.
  • Strahd von Zarovich - wampir, władca Barovii.
  • Madame Eva - stara Vistanka, wróżbitka potrafiąca czytać z kart Tarokka oraz najważniejsza osoba w taborze Vistan.

DZIENNIK ZADAŃ:
  • odnaleźć zaginioną Gertrudę [Enola, Rita, Couryn, Nicodemus]
  • odwiedzić Madam Evę [drużyna]
  • eskortować Irinę do Vallaki [drużyna]

POMOCE DLA GRACZY:
 

Ostatnio edytowane przez Ayoze : 30-06-2021 o 17:30.
Ayoze jest offline