Trochę mnie zainspirowaliście. Ja też wywalałem sieć za burtę. Ale nie po to wywalam kasę na podręcznik, żeby nie korzystać z pewnego aspektu gry. Z mechaniki mogę zrezygnować, bo nie zawsze pasuje, ale sieć jest ważnym elementem settingu Cyberpunk.
Pomysł na karciankę może wypalić. Mam trochę doświadczenia w robieniu gier planszowych. Spiszę jakieś zasady. A będę się trzymał 2 wyznaczników:
- rozgrywka ma być szybka(i czas rozgrywki i tempo)
- netrunner jest odpowiednikiem złodzieja z fantasy. Więc to powinna być karcianka o skradaniu. Akcje powinny przypominać te w grze komputerowej Decker(polecam gra jest freeware).
Jak tylko znajdę trochę czasu to wrzucę jakieś zasady. Może zrobię karciankę bez tur tylko w czasie rzeczywistym? To by było coś. Już widzę te emocje i towarzyszące im wypieki na twarzach graczy/sieciarzy. |