Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-08-2007, 16:39   #1
Delaraan
 
Delaraan's Avatar
 
Reputacja: 53 Delaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodze
(autorskie)IMPERIUM ŚMIERCI I : Wonty Lordów Ożywieńców.

13 sierpnia 294 roku Piątej Ery, Darkholn, sala Lordów Durotaru.

-Tym razem staruch przesadził! Mogłem znieść zmianę wielkości armii, ale cofnięcia praw Rady Lordów nie zniosę!
-Nie tylko ty na tym ucierpiałeś.-warknął jeden z Lordów.-Imperator Deemer stara się od nas uwolnić...raz na zawsze.
-Mówisz słusznie-dodał trzeci Lord.-Trzeba się go pozbyć...co powiecie na sojusz...?


Zapraszam na rekrutację do sesji, w której wcielacie się w role pięciu (więc potrzebuję PIĘCIU graczy) Lordów Nieumarłych, namiestników pięciu prowincji Imperium Durotaru, członków Wielkiej Rady Lordów. Mówiąc krótko o tematyce sesji, stary imperator Deemer zaczyna się was pozbywać, więc musicie go usunąć...radykalnymi metodami. Każdy z was posiada jedną prowincję, którą musi rozwijać. Niestety w tym przeszkadza wam Deemer, oraz połączone siły Wielkiej Trójki (elfy, ludzie, centaury), przygotowujące się do odebrania wam imperium i zniszczenia nieumarłych. Na początku posiadacie 150.000 sztuk złota (podatek z całej prowincji 25.000 na 2 tygodnie rl.) oraz armię złożoną z 1200 żołnierzy piechoty (szkielety, zombie), 800 łuczników (szkielety), 480 jazdy (szkielet władca koni) oraz 20 nekromantów. W miarę rozwijania prowincji, będziecie mogli dokupywać potężniejsze oddziały. Jeśli chodzi o system to będę rozgrywał wasze walki z kostkami w dłoni (mój system : p), a bitwy, jak mi się zobaczy. Poza dyplomacją, waszymi walkami, wszystko to storytelling.

Wzór Kp:

IMIĘ:
HISTORIA:
PŁEĆ:
WYGLĄD:
EKWIPUNEK: (bez wariacji)
PRZYNALEŻNOŚĆ: (szkielet ( -25% obrażeń w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w bronią miotaną i białą), zombie (leczy się zjadając wrogów, zaraża, zamienia innych w zombie), wampir ( przemienia innych w wampira, leczy się, pijąc krew), mumia ( -15% obrażeń w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w broń obuchową i topór), zjawa ( może się uniematerializować, nie dostając w walce obrażeń ze zwykłej broni, lecz sama wtedy nie może atakować niczym oprócz magii).
KLASA:
Wojownik (nie może być kobietą)--Czarny Rycerz (10 poziom, +2 siła, +2 charyzma +1 wytrzymałość)-- Władca Mroku (20 poziom, +2 siła, +2 charyzma +2 wytrzym., rzuca „Atak Śmierci”, „Żądzę Krwi”).

Tancerka Kości (kobieta, odp. Wojownika)--Kapłanka Kości (10 poziom, +2 siła, +2 charyzma +1 wytrzym.)-- Mistrzyni Kości (20 poziom, +2 siła, +2 charyzma +2 wytrzym.).

Akolita-- Nekromanta(10 poz. +1 siła,+1 mądrość, +1 charyzma)-- Nekropharus ( 20 poz. +2 charyzma, +1 zręczność, +2 mądrość)--Licz (niekoniecznie) ( 25 poz. +2 mądrość, zmuszony do przemiany w szkieleta).

Barbarzyńca-- Sługa Śmierci (10 poz. +2 siła, +2 wytrzym., +1 charyzma)-- Żniwiarz Śmierci ( 20 poz. +3 siła, +3 wytrzym., +1 charyzma)

Łotr-- Zjawa Cieni ( 10 poz. +2 zręczność, +1 charyzma, +1 wiedza)-- Skryta Śmierć ( 20 poz. +3 zręczność, +1 charyzma)
STATYSTYKI:
SIŁA:
ZRĘCZNOŚĆ:
MĄDROŚĆ:
WYTRZYMAŁOŚĆ: (OD NIEJ ZALEŻY ILOŚĆ PŻ (PKT. ŻYCIA))
CHARYZMA:

Do wykorzystania jest 35 pkt.

DOMENY AKOLITY (wybrać 2, automatyczna domena to NEKROMANCJA): woda-pozwala tworzyć wiry, oddychać i chodzić po wodzie, przyzywać okręty itp., ziemia-pozwala tworzyć trzęsienia ziemi, atakować magmą i skałami, spowalniać wroga, tworzyć szczeliny w ziemi itp., powietrze- pozwala latać, teleportować się, tworzyć wichury i trąby powietrzne, przyspieszać bieganie i chodzenie itp., ogień-pozwala oślepiać, atakować ogniem, tworzyć ogniste burze itp., psionika-pozwala kontrolować umysły wrogów, łatwo przekonywać ich do swojej woli, kontrolować ich ciała.
 
Delaraan jest offline