Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-08-2007, 17:33   #9
behemot
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
U panie, bacz co piszesz, by cię podstępdna administracja za spamera nie uznała.
Co do człowiek/wampir to obecność 4 kropek dyscyplin świadczy jednak o wampirzej naturze naszych postaci, punkty 7 i 10 również potwierdzają co już napisąłem. Reasumując już przemienione postacie są na pewno dopuszczalne, poieważ nie ma żadnych ograniczeń co pokolenia, możesz być nawet starym zasuszonym nosferatu. Jeśli zaś baaardzo chcesz być śmiertelnym, albo ghulem lepiej pogadaj z MG na PW bo nie wiem czy to dopuszcza. Zazwyczaj gdy przygoda zakłada przemiane w preludium (w trakcie) jest to wyraźnie napisane (tak z doświadczenia) również ploteczki z ust MG sugerują że na przemiane może nie być czasu.

Twoje pokolenie zależy od ilości kropek które wydasz na obnizenie go bazowo XII każda kropka obniża o 1. Przy czym bacz, że na wyższych poziomach dla dobra logiki twoja postać powinna mieć też trochę wpływów, bogatszą historię, wrogów. Na poziomach IX czy VIII jesteś już łakomym kąskiem dla diableterii (weź to pod uwagę)

Jeśli mimo wszystko zaczynasz przygode w MW polecam postać młodszą znaczy w nastym pokoleniu.
 
behemot jest offline