Cykl teczki Soliego:Rycerz Krwi - Wojownik Khorna Rycerz Krwi - Wojownik Khorna
Zaawansowana kariera dla wojowników chaosu
Ubrany w czerwoną zbroję, trzymający dwuręczny topór i nie znający litości wojownik khorna jest przerażającym przeciwnikiem. Żyje dla przyjemności zabijania, zadawania bólu i szerzenie przeklętego kultu Boga Krwi. Czarni rycerze w porównaniu z nimi są jak dzieci. Pokonanie Czarnego rycerza jest sprawą trudną ale zabicie Rycerza Krwi należy pozostawiać Zabójcom Demonów. Żyją zazwyczaj samotnie, tylko czasami prowadzą ze sobą hordę przeklętych sług. Rycerzami Krwi zostają zazwyczaj wojownicy którzy wyznając go oddali mu swoje ciało i duszę podczas odpychającego rytuału w tajemnej świątyni. Można ich spotkać na opustoszałych terenach w Górach Szarych oraz podczas ataków Chaosu którego stanowią awangardę.
Schemat rozwoju
SZ WW US S W ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
- +40 +10 +3 +3 +8 +30 +2 +20 - - +40* +40 -
* - Rycerz Krwi nigdy nie opuszcza pola bitwy i nie można go zmusić do poddania się.
Umiejętności
Wiedza o Demonach
RozbrojenieSzaleńczy atakBroń specjalna - dwuręczna
Broń specjalna - pięści
BijatykaOgłuszenie
Torturowanie
Bardzo silny
Przedmioty
Zbroja Chaosu ( +3 PP na każdej lokacji )Dwuręczny topór bojowy Dodatkowa broń jednoręcznaK4 mutacje Chaosu
Profesje wejściowe:
Rycerz najemny
Herszt banitów
Kapitan najemników
Wojownik Chaosu
Profesje wyjściowe:
Krwiopuszcz lub inny z demonów ( po śmierci )
Wprowadzając Rycerza Krwi do przygody należy pamiętać że gracze mniej zaawansowani zostaną przez niego starci z powierzchni ziemi. Jest to dobry przeciwnik finałowy w dużej kampanii, dla bohaterów którzy skończyli przynajmniej jedną profesje zaawansowaną. A jeżeli już MG postanowi kogoś koniecznie wykończyć, to o wiele bardziej deprymująca graczy jest duża banda goblinów |