Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-08-2021, 12:26   #1
Ketharian
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Dzieci Ulryka

DZIECI ULRYKA


Szanowni, niniejszym z wielką przyjemnością chciałbym zapoczątkować nową przygodę w świecie WFRP. Przyznam, że trafiła mi się najliczniejsza chyba jak dotąd drużyna (oprócz Dziedzictwa Kruków, więc muszę nieco zmodyfikować scenariusz, bo dla każdego z Was wystarczyło fragów.

Nasza przygoda rozpocznie się w środku zimy roku 2518 na obrzeżach Drakwaldu (kilka miesięcy po wydarzeniach mających miejsce w „Panu Wron”. Wasi bohaterowie w większości nie będą się znali (chyba, że sami dogadacie się w tej kwestii między sobą) - wyjątkiem są tutaj milkliwy traper, harda dziewka i arogancki miecznik, którzy podróżując w trójkę zatrzymali się w jedynej gospodzie w Sindelfinden w drodze z Bechafen (to oczywiście bohaterowie „Pana Wron”: Franz Mauer, Olivia Hochberg i Karl Pieter Niers). Pozostali czterej gracze proszeni są o ustalenie we współpracy ze mną, co takiego przywiodło ich tego pamiętnego dnia do Singelfinden (czy są przejazdem czy też może lokalsami).

Przygoda zacznie się od wysokiego C (nocą, w śnieżnej zadymce, w prastarej gęstej kniei): Wasi bohaterowie wejdą w skład grupy tropiącej zbiegłego z Sindelfingen mordercy (miejscowego rzemieślnika, który w okrutny sposób zamordował swoją żonę). Tym samym prosiłbym Was o uwzględnienie w swoich postach powodów udziału w pościgu (potencjalnie innych niż pieniężna nagroda obiecana przez strażnika dróg Knappe). Szczegóły morderstwa oraz okoliczności związanych z pościgiem umieszczę w pierwszym poście fabularnym sesji.

Na ten moment czekam z ekscytacją na Wasze KP. Poproszę też o informację każdego gracza, jaką częstotliwość odpisów byłby w stanie zapewnić w grze i jaki mu deadline potrzebny na stworzenie bohatera (ta informacja pozwoli mi z grubsza określić termin startu sesji).

Ze spraw technicznych: indent i justuj, dialogi od myślnika, piszemy w trzeciej osobie itp. Generalnie styl gry (sposób opisywania świata, interakcje, cliffhangery) będzie wzorowany na „Panu Wron”. Nowością będzie natomiast uruchomienie w sesji kostnicy: tym razem gracze sami będą sobie turlali kostkami.

Byłoby chyba na tyle; w razie pytań nie wahajcie się pisać!
 
Ketharian jest offline