Siemka
- Z racji tego, że real nam wykruszył kultystyczną załogę postanowiłem otworzyć rekrutę dodatkową. Dokładniej chodzi o sesję gdzie BG wcielają się w kultystów Chaosu w portowym mieście Neues Emskrank (Nordland) wczesnym 2519 KI (połowa II-go m-ca). Dokładniej chodzi o tą sesję:
http://lastinn.info/sesje-rpg-warham...ltysci-42.html ([Warhammer 2] - Kultyści)
- Jak widać, sesja jest rozgrywana już ponad rok a w grze minęło kilka tygodni. Mniej więcej z 1,5 m-ca. Zazwyczaj w ciągu tury rozgrywamy 1 dzień tygodnia, czasem pół. Zależy co akurat jest na tapecie. Główną osią fabuły jest uwolnienie pewnej kobiety (wieszczki z północy) z miejskich lochów (kazamaty) która jest kluczowa dla dalszych planów kultystów.
W tej chwili został nam trzech aktywnych Graczy:
TomaszJ > Strupas: garbus, truciciel i ulicznik, wyznawca Ojczulka Nurgle
Santorine > Egon Herschkel: gladiator i mocarz, wyznawca Pana Krwi
Obca > Pirora van Dyke: szlachcianka i artystka, wyznawca Księca Przyjemności
Do tego w sesji jest grupka BN-ów kultystów (Starszy, Karlik, Silny, Łasica, Kurt) oraz cała masa innych jacy przewinęli się do tej pory przez sesję. Dokładniej są rozpisani tutaj:
https://docs.google.com/document/d/1...1W0vwTOak/edit
- Jakoś tam nam się układała dotąd ta sesja, że raczej przypominała sandbox. Po prostu zwykle poszczególni BG załatwiali swoje wątki, zwykle na mieście. Spotykali się ze sobą sporadycznie (scenki BG - BG). Wyjątkiem są cotygodniowe zbory na jakich zwykle jest komplet BG i BN-ów. Albo jakieś sprawy jakie nagażują część/większość zboru. Ale to jakoś tak samo wyszło w toku sesji. Jakby doszedł ktoś nowy no to zobaczymy jak by to wyszło.
- Podobnie utarło się, że doc raczej jest niż nie jest w użyciu. Nadal nie jest obowiązkowy i ja nie zmuszam do jego korzystania. A póki jest to zestaw sandboxowy to można się różnie dopasować do chęci i możliwości. Ale przy wspólnych scenkach to dobrze mieć to na uwadze.
- Co do detali technicznych z majstrowania KP to te same zasady co miały wszystkie dotychczasowe postacie. A te są zawarte w oryginalnej rekrucie o tutaj:
http://lastinn.info/archiwum-rekruta...-kultysci.html ([Warhammer 2] - Kultyści)
- Generalnie sesja polega głównie na miejskiej konspiracji. BG muszą kombinować jak tu nie dać się zdekonspirować a jednocześnie załatwić daną sprawę. Jest sporo miejsca na różne wątki poboczne spięte tym questem z kazamatami. Przez sesje przewinęły się już różnorodne środowiska i postacie. Od podejrzanych zaułków i jaskinie odmieńców po salony szlachty i kapitanat portu. Od błękitnokrwistych przez ulicznych bandziorów i marynarzy zimujących w porcie.
- Nowe postacie dobrze aby były powiązane ze zborem Starszego czyli były kultystami. Obecnie najbardziej by pasowało albo nowi kultyści zwerbowani przez BN-ów lub jakoś z nimi związani (jak niedawno dołączyły tak postacie Santo i Obcej) albo jacyś dawni kultyści ze zboru których przez ostatnie tygodnie albo i miesiące nie było w mieście lub zaniemogli z innych powodów (tak dołączyła postać Icariusa). Każda z postaci ma jakby dwie twarze. Jedna to ta oficjalna i na co dzień dla sąsiadów i codziennego otoczenia druga to ta co spotyka się na kultystycznym zborze na “Starej Adele”. Ale poza tym sesja jest dość elastyczna pod kątem charakterów czy profesji.
- Na sesji jest takie coś jak Ranga. Czyli odpowiednik pozycji społecznej w feudalnym społeczeństwie. Dobrze aby fabuła zgadzała się z posiadaną Rangą. Więc jak ktoś chciałby jakiegoś kupca czy szlachcica to wypada jednak zainwestować w tą Rangę. Dajmy na to drobny szlachcic to Ranga 7, sklepikarz czy majster to Ranga 4. W tej sesji limit przy tworzeniu postaci to Ranga 5.
- Co do ilości nowych Graczy to tak orientacyjnie na 1-4.
- Co do terminu rekruty to ok 2 tygodnie czyli
do nd. IX.26.
- I chyba tyle z mojej strony. Jak są jakieś pytania albo ktoś coś chciałby wiedzieć no to dajcie znać. Podobnie jak ktoś by był zainteresowany sesją i szykował postać.