Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-09-2007, 19:06   #1
Kościej
 
Kościej's Avatar
 
Reputacja: 1 Kościej ma wyłączoną reputację
Lightbulb [autorski] Przeklęta Wiedza

Witajcie. Poszukuję mniej więcej 7 lub 8 graczy, do wyprawy jakich wiele, w której chodzi o ratowanie kolejnego z autorskich światów. Nie powiem wam dokąd idziecie, bo nie wiadomo czy przypadkiem jeden z towarzyszy nie zdradzi i nie zaniesie waszych czaszek jako popielniczek dla Złego. Ale teraz konkretnie. Świat w którym żyją wszyscy: dobrzy, źli i jeszcze gorsi, jest o tyle spokojny, że wszyscy w nim żyją i jeszcze nie wyginęli. Jest to w zasadzie zbiór wysp, dwa kontynęty i morze. Gracze wcielą się w osoby, które przebywając w klasztorze na SZCZYCIE ŚWIATA z tych czy innych powodów, zostały poproszone o udanie się na drugi koniec kontynętu, aby wywiedzieć się jak przebiegają badania tamtejszych magów-alchemików nad tajemniczym minerałem, zalezionym w tamtejszych jaskiniach. Oczywiście, cel będzie zmieniał się, co w efekcie doprowadzi (mam przynajmniej nadzieję na to) do powstania 1 części kampani.

Konkrety:
W karcie postaci niech znajdą się:
Imię:

Nazwisko:

Wiek:

Płeć:

Rasahciałbym, aby karzdy gracz wcielił się w inną rasę, zamieszczę więc tu spis ozwolonych ras. Kto pierwszy ten lepszy więc wiadomo.

-Człowiek (wiadomo)
Premie rasowe: Siła +2, zręczność +1, miecze dwuręczne
-Krasnolód
Premie rasowe: Siła +4, zręczność -1, topory, młoty
-Niziołek
Premie rasowe: Siła -2, zręczność +5, proce, sztylety
-Ork
Premie rasowe: Siła +5, inteligencja -2, miecze dwuręczne, topory
-Wampir
Premie rasowe: Zręczność +3, talent magiczny +2, sztylety
-Pół-Elf (całego nie dam)
Premie rasowe: Zręczność +5, talent magiczny +3, łuki/kusze, miecze jednoręczne
-Troll
Premie rasowe: Siła +6, inteligencja -3, młoty
-Insektoid
Premie rasowe: Siła +1, inteligencja -1, broń drzewcowa, proce

Wygląd:

Historia:

Umiejętności/Zdolności:A teraz garść informacjii o umiejętnościach:

Macie do rozdania 25 pkt...

SIŁA:
ZRĘCZNOŚĆ:
INTELIGENCJA:
TALENT MAGICZNY:
CHARYZMA:

... oraz 3 umiejętnośći do wyboru (u różnych postaci mogą się powtarzać)...

ALCHEMIA (warzenie mikstur),
PISMO (pisanie, czytanie),
SKRADANIE SIĘ (komentarz chyba zbędny),
PODNOSZENIE CIĘŻARÓW (+3 do siły),
JĘZYK NATURY (+2 do Talentu Magicznego na terenie takim jak las, łąka.),
BRAK SKRUPOŁÓW (Przeciwnikowi zostaje w trakcie bitwy odjęta losowa ilość punktów życia),
OBRONA (Obrażenia zostają podzielone na pół),
KRADZIEŻ KIESZONKOWA (Za karzdą rozmowę z kupcem postać dostaje 5 sztuk złota),
OTWIERANIE ZAMKÓW (Ułatwia dostawanie się do zamkniętych części budynków),
GÓRNICTWO (Kopanie),
JAZDA KONNA (Jazda konna),
WALKA WRĘCZ (Kick-boxing),
OSWAJANIE ZWIERZĄT (W ekwipunku może znaleźć się pomagające postaci zwierzątko),
PERSFAZJA (Ułatwia zdobywanie informacji),
ODPORNOŚĆ NA KLIMAT (Postani nie przeszkadza zimno, gorąco, deszcz, wiatr... no pogoda, ogólnie.),
WZROK (Uniemożliwia atak przez zaskoczenie).

Ekwipunek (Proszę, niech będzie proporcjonalny do siły):

__________________________________________________ _______________

Karty postaci zamieszczajcie tu.
Zapisani Gracze:
Prabar_Hellimin
lukadepailuka
Mordragon
Kerm
Elmero
Marckus
Karpik
Marcellus
 
__________________
ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PISZESZ GŁUPIE POSTY BÓG ZABIJA KOTKA!

Ostatnio edytowane przez Kościej : 11-09-2007 o 16:54.
Kościej jest offline