[Autorskie]-Przełęcz Śmierci-[Rekrutacja] Na dworze grzmiało. Siedzieliście w ciemej komnacie konferencyjnej. Z wami siedział król. Oglądał was smutnym wzrokiem.
-Witam was moi drodzy.- Powiedział- jak wiecie od dawna chce nawiązać kontakt z Starym Światem, który jest od nas odzielony przełęczą śmierci- na samą nazwe przeszły was ciarki.- Jak wiecie jest ona pilnowana przez smoki. Dotychczas nigdy nikt tamtędy nie przeszedł. Jednak niedawno do naszego pałacu przyszedł pewien mężczyzna.- Wskazał ręką na drzwi i krzyknął "Zapraszam". Do sali wszedł człowiek jaki występował w opowieściach o Starszym Ludzie. Mężczyzna wyglądał jak zwykły człowiek, był jednak bardziej wiotki, szczupły i wysoki. Wyglądał jakby wiatr mógł go zdmuchnąć. Jego skóra była lekko przezroczysta. Widać było przez nią zarysy żył, kości i organów. Miał na sobie biały strój z jakimiś złoto wyszywanymi wzorami. Podobno symbole życia. Widać było, że jest spokojny i opanowany.
-Jest to przedstawiciel starszego ludu.- Przybysz ukłonił się nisko.- Powiada, że wraz z swoimi przyjaciółmi znalazł przejście graniczne między Starym Światem, a Nowym Światem. Wiecie co to oznacza?- Zauwarzyliście błysk w jego oczach- To oznacza wielki postęp. Chce więc abyście udali się tam z nim i upewnili się, że mówi prawde.-Skinął głową- jakieś pytania?
Uff, koniec. Odetchneli tak pewnie Ci nieliczni którzy przeczytali, ale to nie koniec.
Zapraszam młodych i starych oraz panie i panów do sesji mojego autorstwa. Czeka was wiele przygód i innych bezdetów, ale trzeba przyznać, że jeśli macie przejść przez Imperium gdzie wrogów, macie więcej niż przyjaciół, potem przez Pustkowie, gdzie żyją stwory najgorszego pokroju, a na końcu ominąć smoki i przejść przez przełęcz śmierci, to nie zapowiada się łatwo. Dotego nie mając pewności czy kompania jest pewna.
Potrzebuje czterech-sześciu osób, w tym jednej która wcieli się w przedstawiciela starszego ludu. Sądze, że jest to odpowiedzialna robota.
Szkielet KP: Imię i Nazwisko- Wiek- Rasa-
Człowiek:
Sił.-1
Zrę.-1
Int.-2
Cha.-0
Wytrz.-0
Ma.-1
Krasnolud:
Sił.-3
Zrę.-(-1)
Int.-0
Cha.-0
Wytrz.-3
Ma.-0
Olbrzym:
Sił.-6
Zrę.-(-2)
Int.-(-3)
Cha.-(-3)
Wytrz.-7
Ma.-0
Elf:
Sił.-0
Zrę.-2
Int.-1
Cha.-1
Wytrz.-0
Ma.-1
Niziołek:
Sił.-(-2)
Zrę.-7
Int.-0
Cha.-2
Wytrz.-(-2)
Ma.-0
Wampir:
Sił.-2
Zrę.-0
Int.-1
Cha.-0
Wytrz.2
Mana-0
Przedstawiciel Starego Ludu (PółAnioł):
Sił.-(-3)
Zrę.-1
Int.-3
Cha.-3
Wytrz.-(-3)
Mana-4 Klasa-
Wojownik:
Ulubiona broń- Miecz, Włócznia, Topór
Wymagania:
Sił.-10
Zrę.-6
Posługiwanie się mieczem/włócznią/toporem stopień pierwszy.
Dodaje co poziom: Sił.2, Zrę.1
Strzelec:
Ulubiona broń-Łuk, kusza
Wymagania:
Sił.5
Zrę.11
Poługiwanie się łukiem stopień pierwszy.
Dodaje:Sił.1, Zrę.2
Czarodziej:
Ulubiona broń-Różdżka, laska
Wymagania:
6 int.
2 cha.
8 ma.
Zaklęcia stopień pierwszy
Dodaje:1 inteligencji, 2 many
Nekromanta
Ulubiona broń-Różdżka, zatruty sztylet
Wymagania:
6 int.
2 cha.
8 ma.
Nekromancja stopień pierwszy
Dodaje:1 inteligencji, 2 many
Czarnoksiężnik
Ulubiona broń-Różdżka, srebny nóż
Wymagania:
6 int.
2 cha.
8 ma.
Czarnoksięstwo stopień pierwszy
Dodaje:1 inteligencji, 2 many
Mistrz Eliksirów:
Ulubiona broń- Eliskir
Wymagnia:
10 int.
6 cha.
Alchemia stopień pierwszy
Dodaje: 2 int., 1 cha.
Uzdrowiciel:
Ulubiona broń- brak
Wymagania:
6 int.
1 cha.
9 ma.
Empatia stopień pierwszy
Dodaj: 2 ma., 1 int.
Łotrzyk:
Ulubiona broń- sztylet
Wymagania:
10 zrę.
6 cha.
Skradanie się
Dodaje: 3 zrę.
Spowiedniczka:
Ulubiona broń- dłoń
Wymagania:
10 ma.
6 int.
Moc Spowiedniczki stopień pierwszy
Dodaje: 2 int. 1 cha.
Mord-Sith:
Ulubiona broń: Agiel
Wymagania:
5 sił.
5 zrę.
3 int.
3 ma.
Berserker:
Ulubiona broń-Miecz, Topór, Młot
Wymagania:
16 siły
Posługiwanie się Mieczem/Toporem/Młotem stopień pierwszy
Dodaje: 3 siły
Bard:
Ulubiona broń- brak
Wymagana:
3 zrę.
3 cha.
3 int.
Granie na flecie/lutni
Śpiewanie
Dodaje: 1 int., 1 zrę.
Druid:
Ulubiona broń-Różdżka
Wymagania:
6 int.
2 cha.
8 ma.
Przyzywanie stopień pierwszy
Dodaje:1 inteligencji, 2 many
Palladyn:
Ulubiona broń: Miecz
Wymagania:
6 sił.
2 zrę.
2 int.
6 ma.
Panowanie nad mieczem stopień pierwszy
Kodeks Palladyna stopień pierwszy
Dodaje: 1 sił., 1 zrę., 1 int., 1 ma.
Tropiciel:
Ulubiona broń: brak (alternatywnie łuk, sztylet)
Wymagania:
3 sił.
12 zrę.
3 int.
Tropienie stopień pierwszy
Dodaje: 2 zrę., 1 int.
Mnich:
Ulubiona broń: Ręka
Wymagania:
6 Siła
8 zręczność
2 Inteligencja
Wiara
Boks stopień pierwszy
Dodaje: 2 zrę. 1 sił. Atrybuty- Do rozdania 18 punktów pod:
Siła- Twoja sprawność fizyczna, wpływa też na to jaki ciężar możesz udźwignąć.
Zręczność- Zwinność i szybkość.
Inteligencja- To jak szybko zapamiętujesz.
Charyzma- Umiejętność logicznego myślenia i wypowiadania się.
Wytrzymałość- To ile ciosów wytrzymasz zanim padniesz i jaką masz kondycje.
Mana- Czyli magia i energia. Umiejętności-
4 do wybrania.
1. Walka:
Panowanie nad:
Mieczem (1)
Toporem (1)-(2)-Młotem (1)
Włócznią (1)
Łukiem (1)-(2)- Kuszą (1)
Sztyletem (1)
Walka Wręcz:
Boks (1)-(2)-Kix Boxinkg (1)-(2)-Karate (1)-(2)- Kung Fu(1)
Zapasy (1)-(2)-Dżudo(1), Ajkido(1)
2. Magia:
Biała Magia:
Empatia (1)
Kodeks Palladyna (1)
Szara Magia:
Zaklęcia (1)-(2)-
(3)-(4)-(5)-Transmutacja
-Iluzja (1)
Przyzywanie (1)-(2)- Moc Żywiołów (1)
Czarna Magia:
Nekromancja (1)
Czarnoksięstwo (1)-(2)- Zaklinacz (1)
3. Inne:
Alchemia (1)
Medycyna (1)
Wiara
Targowanie się (1)-(2)-(3)-(4)-Moc Persfazji (1)
Dyplomacja (1)-(2)-(3)-(4)- Moc Persfazji (1)
Taktyka (1)
Kowalstwo (1)
Skradanie się (1)
Moc Spowiedniczki (1)
Tortury (1)
Odporność na klimat (1)
Pisanie i Czytanie
Językoznastwo (1)
Tropienie (1)
Gra na flecie (1)
Gra na lutni (1)
Śpiewanie (1)
4.Dodatnie:
Siła +1
Zręczność +1
Inteligencja +1
Charyzma +1
Wytrzymałość +1
Mana +1 Historia Wygląd Charakter
W gwoli ścisłości: Wszyscy posługujecie się językiem ludzkim. Każda rasa zna osobno swój język.
________________________
Za dużo gry w diablo ^-^
Ostatnio edytowane przez Lukadepailuka : 08-09-2007 o 20:32.
|