Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-09-2007, 12:57   #6
nonickname
 
nonickname's Avatar
 
Reputacja: 1 nonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputację
No nie mogę się do końca zgodzić. W FF nowatorska jest mechanika. W WL współzawodnictwo 2 drużyn, wygrana/przegrana, podział na sceny i akty, mechanika dopasowana do scen i aktów. W De Profundis. No cóż, jest to synteza paru pomysłów, które stworzyły nową jakość.

Innowacyjność mechaniki jest cechą większości indie.

Pragnę zwrócić uwagę, że dziś często nadajemy słowu "komercyjne" negatywne znaczenia. A to błąd. Dlaczego, coś co jest tworzone dla pieniędzy musi być złe? Jeżeli wysoka sztuka, filmy, RPG przynoszą dochód to tym lepiej. Bez Portalu, być może o wiele osób mniej wiedziałoby co to indie. Nie wiedzieliby, że można grać w inne gry(nie gorsze, czy lepsze, ale inne).
 
__________________
Arkham Radio

Ostatnio edytowane przez nonickname : 22-09-2007 o 13:02.
nonickname jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem