Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-05-2011, 00:28   #1
 
Koinu's Avatar
 
Reputacja: 1 Koinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputację
[Sailor Moon, +18] Nieśmiertelność

Kryształowa Komnata, 10.05.2012
Do komnaty weszła pospiesznie postać, na widok Księżniczki Eien na jej twarzy pojawił się uśmiech, lecz szybko zastąpiło go zmartwienie.
-Wzywałaś mnie Księżniczko, prawda?- natychmiast przed nią uklęknęła. Światło wpadające przez okno do środka tworzyło niebywale zachwycający widok, gdy odbijało się od kryształowych ścian.
-Tak... cieszę się, że Twoja reakcja na moje wezwanie była tak szybka. Mam do ciebie ogromną prośbę. Musisz udać się niezwłocznie do Tokio i odnaleźć 4 wojowników. Niestety nie wiem, czy będą to Sailor Scouts, czy Rycerze i nie znam również ich tożsamości, ponieważ nie przebudzili się jeszcze w obecnych wcieleniach.-
Postać kiwnęła energicznie głową i wstała na równe nogi.
-Oczywiście Księżniczko! Wyruszę natychmiast!-
-Ale jest jeszcze coś... wyczułam ogromną ilość negatywnej energii w Tokio. Bardzo możliwe, że pojawił się nowy wróg.- twarz nieskazitelnie pięknej kobiety posmutniała.
-Proszę! Zlokalizuj ich i przebudź zanim stanie się coś okropnego!-
Po tych słowach postać się ulotniła.

Tokio, 11.05.2012
Tokio już od wielu lat nie było nękane przez mroczne siły z Królestwa Ciemności. Jednak spokojne życie mieszkańców miało zostać raz jeszcze zakłócone przez nieproszonych gości.

***************************************

Witam Wprowadzenie niedługie i niezbyt szczegółowe. Lecz na samym początku bardziej skupimy się na elementach technicznych. Chcę poprowadzić sesję w systemie Sailor Moon RPG. Jego znajomość nie jest wymagana, sam powiem co trzeba .
Sesja będzie dla 5 graczy. Nie opisywałem w żaden sposób postaci, która odwiedziła Księżniczkę Eien, ponieważ chcę, aby jeden gracz objął jej stanowisko. Będzie to najbardziej doświadczona postać w drużynie i to ona na samym początku ma za zadanie zebrać i przebudzić pozostałych wojowników.
Do wyboru mamy Sailor Scout (czyli kobietę, bądź mężczyznę przemieniającego się w Sailor Senshi) i Knight (czyli rycerza, również obu płci). Przed przedstawieniem szczegółów dotyczących mechaniki i kart postaci chciałem powiedzieć coś ważnego. Poszukuję osób, które będą chciały prowadzić sesję pełną interakcji między postaciami! To jest bardzo ważne, jest to coś co ożywia sesję i pozwala na zbudowanie więzi między postaciami graczy.

A więc...
Mamy trzy główne statystyki:
Ciało, Umysł i Dusza. Trzeba rozlokować punkty według uznania. Jednak maksymalna liczba to 12. Czworo nieprzebudzonych wojowników ma 12 punktów na rozdanie. Jeden bardziej doświadczony - 18.

Następny krok to rozdanie Punktów Postaci. Można je dawać do atrybutów neutralnych oraz do atrybutu Potęga Senshi/Knight. Czworo nieprzebudzonych wojowników ma do dyspozycji 15 punktów a ten bardziej doświadczony - 25. Teraz opiszę atrybuty.

Atrybuty Senshi/Knight:
Potęga Senshi/Knight -4 punkty na poziom-( powiązanie z cechą: żadną)
Postać musi mieć przynajmniej pierwszy poziom tego atrybutu, aby przemienić się w Sailor Scout, bądź w Knight. Przemiana zapewnia wiele umiejętności dla wojownika. Nie zmienia wiele w jego wyglądzie, lecz powoduje brak możliwości rozpoznania prawdziwej tożsamości przez postronnych; Istnieje również coś takiego jak telepatyczne połączenie. Sailor Scout, bądź Knight nawet po śmierci może się czasem komunikować, bądź użyczać energii żywym przyjaciołom. Ten wyjątkowy rodzaj połączenia nazywany jest Potęgą Poległych. Niektórych łączą inne rodzaje połączeń telepatycznych, takie jak przeznaczenie itp.
Poziom 1 - Wojownik niewytrenowany; 10 punktów mocy.
Poziom 2 - Wojownik o małej mocy; 20 punktów mocy.
Poziom 3 - Wojownik średnio-potężny; 30 punktów mocy.
Poziom 4 - Wojownik o wielkiej mocy; 40 punktów mocy.
Poziom 5 - Wojownik ekstremalnie potężny; 50 punktów mocy.
Poziom 6 - Mistrzowski poziom mocy; 60 punktów mocy.

Zwierzęcy Strażnik - jeden punkt na poziom- ( powiązanie z cechą: żadną)
Zwierzęcy Strażnik to towarzysz wojownika. Mogą to być różne zwierzęta: wiewiórki, jeże, małpy, delfiny, gigantyczne insekty, niedźwiedzie, wilki, psy, ptaki, świnie, żaby, jaszczurki, ryby bądź (tak jak w przypadku Luny, Artemisa i Diany ) koty. Można tez wymyślić jakieś fantastyczne zwierze.
Poziom 1 - Strażnik jest towarzyszem, oferuje małą pomoc postaci.
Poziom 2 - Strażnik jest przyjacielem, oferuje średnią pomoc postaci.
Poziom 3 - Strażnik jest kompanem, oferuje dobrą pomoc.
Poziom 4 - Strażnik chroni postać i oferuje wielką pomoc.
Poziom 5 - Strażnik jest Mistrzem Strażników, oferuje niezwykłą pomoc postaci.

Kombinacje Ataków - jeden punkt na poziom- (zależne od cechy- różne, ale przeważnie dusza i wartość walki)
Pomimo, że wojownicy zbyt często nie łączą swoich ataków, rezultaty mogą być niezwykłe, jesli to zrobią. Są trzy możliwości łączenia mocy i ataków wojowników:
Łączenie ataków wojowników. Kiedy dwoje,lub więcej wojowników atakuje w tym samym czasie wroga, mogą oni połączyć swoje moce, aby zwiększyć skuteczność ataku. Jeśli wojownicy łączą moc w takim ataku jak "Sailor Planet Power", wtedy każda z postaci zużywa mniej energii, niż gdyby miała to robić jedynie w dwie osoby.
Łączenie mocy do specjalnych umiejętności. Poprzez podzielenie się mocą i skupienie na celu wojownicy mogą używac umiejętności, których nie da się użyć w pojedynkę. Takim przykładem jest "Planet Teleport".
Przesyłanie energii do jednego wojownika. Kiedy przeciwnik jest zbyt silny jest możliwość wlania przez innych wojowników mocy do jednego. Połowa wysłanej energii trafia do wybranej postaci. Czasem nawet można przesłać taką energię po śmierci bądź z wielkiej odległości.
1 poziom- Można łączyć moc z jedną osobą.
2 poziom- Można łączyć moc z 2-3 osobami.
3 poziom - Można łączyć moc z 4-5 osobami.
4 poziom - z 6-7 osobami.
5 poziom - 8-9
6 poziom - z 10-12
Kontrola elementu- 3 punkty za każdy poziom- (powiązana cecha - dusza)
To umiejętność jedynie dla Sailor Scout, każdy Sailor Scout ma swój element wpływu (np. Usagi - Miłość i dusza, Ami -Woda), którym może czasem manipulować siłą woli, bądź który czasem może pomóc w krytycznych sytuacjach.
poziom 1- postać ma małą kontrolę nad elementem.
poziom 2- postać ma średnią kontrolę nad elementem.
poziom 3- postać ma dobrą kontrolę
poziom 4- postać ma świetną kontrolę
poziom 5 postać ma ekstemalną kontrolę
poziom 6- postać ma niebywałą kontrolę.
Kontrola Emocji- dwa punkty za poziom- (wpływ cechy- dusza)
Każdy Rycerz (Knight) ma Emocję Wpływu, z którą ma specjalną więź. Np. Tuxido miał emocję wpływu - Nadzieja, za każdym razem kiedy się pojawiał i używał swojej mocy, aby wzniecić siłę i nadzieję w sercach wojowniczek poprzez swą obecność i słowa. Nie będę przedstawiał podziału poziomów, bo opis jest identyczny jak w poprzednim atrybucie.
Przedmiot Mocy- dwa punkty za poziom- (wpływ cechy - przeważnie żadnej, ale czasem duszy)
Są to takie przedmioty jak np. długopis transformacji od Luny, dzięki któremu Usagi mogła przybrać jakąkolwiek postać(poziom 1), laska Taxido, dzięki której mógł atakować i dopierać czyjeś ataki (poziom 2), bądź Srebrny Kryształ z Imperium Usagi, który dawał ekstremalne korzyści Sailor Moon. (poziom 5), ale najpotężniejszy znany przedmiot to srebrny kryształ Srebrnego Milenium Królowej Serenity, który miał nawet moc ochrony przed Mrocznym Królestwem i wysłał wojowniczki tysięce lat w przyszłość. Rozpiski poziomów w tym przypadku tez chyba nie trzeba.
Atak Rycerza- trzy punkty za poziom (wpływ cechy- żadna, brana pod uwagę jest wartość walki)
Jest to zdolność jedynie dla Rycerza. Atak ma dwie funkcje, może zadawać obrażenia i bronić. Rodzaj broni jest zależny od Emocji Wpływu Rycerza. Np. Tuxido atakował różami, kiedy królowa Beryl go opętała ich kolor zmienił się na czarny.
poziom 1- Atak zadale 5 punktów obrażeń i lekko utrudnia obronę przeciwnika. Może również zatrzymać i zanegować jakiś fizyczny cios.
poziom 2- Atak zadaje 10 p.o. i obrona przed nim jest trudniejsza (i tak będzie w każdym poziomie kolejnym, o 5 punktów ob. więcej i trudniejsza obrona, więc tego nie bede pisał). Może również powstrzymać jakiś atak oparty na energii.
poziom 3- może przedzierać się przez fizyczne materie (i czasem przez energetyczne) i potrafi powstrzymać przeciwnika przed wykonaniem danej akcji.
poziom 4- może również wytrącić coś co trzyma przeciwnik.
poziom 5- można zastosować poprzednie akcje do wielu przeciwników. (2-3)
poziom 6- może zastosować poprzednie akcje do 4-6 przeciwników na raz.
Odnowa- 1 punkt za poziom- (wpływ cechy: dusza)
Postać może odzyskać swoje punkty życia bądź energii poprzez skupienie się na swoim wnętrzu, akcje można wykonać tylko w wyjątkowych sytuacjach (przeważnie podczas walki). Postać podczas odnowy nie może wykonywać żadnych innych akcji. może to być użyte tylko raz podczas danej nagłej sytuacji.
poziom 1- odzyskuje 10 punktów zycia bądź energii.
poziom 2- 20 ( i z każdym kolejnym o 10 wzwyż)
Atak Sailor Senshi- 4 punkty za poziom- (wpływ cechy- żadna, uwzględniana wartość walki)
Oczywiście to najbardziej znana umiejętność. Przykładów jest wiele: Shabon Spray, Supreme Thunder czy Fire Soul Ataki zadają obrażenia, bądź wywołują jakieś efekty, zależne są od Elementu Wpływu postaci.
poziom 1- atak zadaje 10 punktów obrażeń i przynosi małą korzyść dla używającego. Jest też małe utrudnienie w obronie przeciwnika. (z każdym kolejnym poziomem wzrasta poziom korzyści dla postaci i poziom trudności obrony przed atakiem)
poziom 2- zadaje 30 punktów obrażeń
poziom 3- 60
poziom 4- 90
poziom 5- 120
poziom 6- 150

Neutralne atrybuty:
Akrobacje - jeden punkt za poziom - (wpływ cechy- ciało)
Wliczają się w tę umiejętność przewroty, skoki, różne niezwykłe umiejętności akrobatyczne.
poziom 1- postać zna szeroki zakres podstawowych elementów akrobatyki
poziom 2- postać jest uzdolniona. podwojona umiejętność akr. z poprzedniego poziomu. (i każdy kolejny poziom to podwojenie umiejętności z poprzedniego )
Wygląd zewnętrzny/atrakcyjność- jeden punkt za poziom- (wpływ cechy- ciało)
jest to ogólna atrakcyjność postaci Oczywiscie jest to przydatne w wielu przypadkach, w zyciu codziennym i czasem podczas walki, widać było to w anime i mandze Sailor Moon, kiedy czasem wrogowie mieli trudność z zaatakowaniem pięknej osoby płci przeciwnej, bądź tej samej
Kolejno 4, 5 i 6 poziom tej umiejętności natychmiastowo gwarantuje kolejno 1, 2 i 3 poziom umiejętności którą za chwilę opiszę jako następną.
Sztuka roztargnienia- jeden punkt za poziom - (wpływ cechy- dusza)
Ta zdolność pozwala na zwrócenie uwagi na siebie,ludzi bądź zwierząt. Powoduje też czasem roztargnienie w szeregach wroga można jej używać poprzez rozmawianie, sygnały dłonią, gesty, transmisję w tv, iluzoryczne obrazy, pisanie słów itp.)
poziom 1- dekoncentruje/ zwraca uwagę 1 osoby bądź zwierzęcia.
poziom 2- do dwóch celów.
poziom 3- 1-10
poziom 4- 11-50
poziom 5- 50-200
poziom 6- 200-1000
Sztuka Walki- dwa punkty za poziom - (wpływ cechy- żadna, brana pod uwagę wartość walki)
Ten atrybut odzwierciedla wiedzę i umiejętności taktyczne.
poziom 1- podnosi o 1 wartość walki ( i każdy kolejny poziom podnosi o 1 więcej wartość walki)
Cholernie zdrowy! - jeden punkt za poziom-(wpływ cechy- żadna)
zwiększa wartość zdrowia postaci.
poziom 1- o 10 ( i każdy kolejny wzrasta o 10 więcej)
Boskie znajomości- jeden punkt za poziom- (wpływ cechy- żadna)
Ma to wpływ na bardzo ważne wydarzenia. Czasem może bardzo pomóc. Np. Chibiusie, kiedy trudno było ją znaleźć Klanowi Czarnego Księżyca.
każdy kolejny poziom zwiększa łaskę od Bogów.
Bonus Energetyczny- jeden punkt za poziom- (wpływ cechy- żadna)
poziom 1- zwiększa maksymalną ilość punktów energii o 10. (i każdy kolejny poziom zwiększa o 10 więcej)
Ekstra Ataki- cztery punkty za poziom-(wpływ cechy- żadna)
Postać potrafi obracać sytuację podczas walki na swoją korzyść. Kiedy np. stoją blisko siebie wrogowie może ich zaatakować jednocześnie, potrafi też sprawnie i szybko się bronić. Jest to niezwykle cenna umiejętność.
każdy kolejny poziom zwiększa tę umiejętność.
Skupienie podczas walki- jeden punkt za poziom- (wpływ cechy- żadna, brana pod uwagę wartość walki)
Ten atrybut można przypisać do jakiegoś rodzaju ataku, może to być "ataki oparte na energii", "fizyczne ataki", "ataki jakimś rodzajem broni", "ataki pod wodą", "ataki wyprowadzone w promieniach słońca, bądź w ciemnosci", zależy to już od wyobraźni gracza.
Każdy kolejny poziom podnosi wartość walki o 1 w przypisanej sytuacji/rodzaju ataku.
Potężne ciało- jeden punkt za poziom- (wpływ cechy- żadna)
każdy kolejny poziom podnosi wartość cechy "ciało" o 1.
Wyostrzone zmysły- jeden punkt za poziom- (wpływ cechy- ciało)
Postać z wyostrzonymi zmysłami ma podniesioną percepcję smaku, dotyku, wzroku, zapachu i słuchu.
poziom 1- postać ma lekko wyostrzone wszystkie zmysły (bądź podwójnie wyostrzony jeden)
poziom 2- postać ma podwójnie wyostrzone wszystkie zmysły (bądź poczwórnie jeden)
poziom 3- postać ma potrójnie wyostrzone zmysły (bądź sześciokrotnie jeden)
poziom 4- postać ma poczwórnie wyostrzone wszystkie zmysły (bądź ośmiokrotnie jeden)
poziom 5- postać ma pięciokrotnie wyostrzone wszystkie zmysły (bądź dziesięciokrotnie jeden)
poziom 6- postac ma sześciokrotnie wyostrzone wszystkie zmysły (bądź dwunastokrotnie jeden)
Zwiększona moc Senshi/Knight- jeden punkt za poziom-(wpływ cechy- żadna)
Każdy kolejny poziom udostępnia o dwa więcej dodatkowych Punktów Mocy, które można rozdać do atrybutów Knight/Senshi począwszy od dwóch.
Ogromne szkody- dwa punkty za poziom-(wpływ cechy- żadna)
Postać potrafi odszukać słabe punkty celu, aby zadać jak największe obrażenia.
Każdy kolejny poziom podnosi liczbę zadawanych obrażeń o 5 (jeśli postać znajdzie słaby punkt przeciwnika) począwszy od wartości 5.
Potężny umysł- jeden punkt za poziom-(wpływ cechy- żadna)
Każdy kolejny poziom zwiększa wartość cechy umysł o 1, począwszy od wartości 1.
Specjalny atak/obrona- dwa punkty za poziom-(wpływ cechy- żadna, brane pod uwagę wartość obrony i ataku)
Każdy z kolejnych poziomów podwyższa atak, bądź obronę o 1 i daje jakiś efekt specjalny (jak np. wykrywanie słabości, odbieranie energii życiowej/magicznej, twarda skóra, odporność na jakiś atak, niewrażliwość na jakiś Element, zmysł wykrywania niebezpieczeństwa, umysłowa blokada itp)
Szybkość- jeden punkt za pociom- (wpływ cechy- ciało)
Każdy kolejny poziom podnosi szybkość postaci , a od trzeciego poziomu podnosi inicjatywę podczas walki i podczas różnych akcji.
Silna Dusza- jeden punkt za poziom-(wpływ cechy- żadna)
Każdy kolejny poziom podnosi cechę dusza o 1.
Ezoteryczny trening- jeden punkt za poziom- (wpływ cechy- dusza)
Postać z tym atrybutem posiada wiedzę o nadprzyrodzonych siłach.
poziom 1- Postać ma ograniczoną wiedzę na temat nadprzyrodzonych sił, może czasem wyczuć jej aktywność.
poziom 2- Postać potrafi wykrywać obecność pobliskiej nadprzyrodzonej mocy i zazwyczaj potrafi unikać ataków z zaskoczenia. jest w stanie również czasem określić powód problemy bądź tajemnicy opartej na mistycznych mocach.
poziom 3- podobny do drugiego, lecz postać potrafi wykrywać wszystko dokładniej i na dużo większe odległości takie jak całe miasto, lub region.
poziom 4- postać dodatkowo potrafi tworzyć talizmany, które mogą chronić budynki i ludzi przed atakiem, lub wejściem demona. Może dzięki tym talizmanom również odprawić egzorcyzm, lub zdezorientować demona nim.
poziom 5- dodatkowo postać potrafi odsyłać demony tam skąd przybyły, taki demon nie może wrócić, dopóki nie odpieczętuje go silniejsza postać.
poziom 6- taka postać nie może być bezpośrednio zraniona przez demona, lub nadprzyrodzone wydarzenie, oczywiście może takiej postaci zaszkodzić efekt działania demona jak np. zawalający się budynek podczas nadprzyrodzonego trzęsienia ziemi itp.
I inne unikatowe atrybuty postaci!
Czyli tak, punkty postaci można przydzielić atrybutom neutralnym i Potędze Senshi/Knight. W zależności który poziom Potęgi wybierzemy, będziemy mieli punkty mocy, które możemy przydzielić reszcie atrybutów Senshi/Knight.

Teraz czas na wady! Możliwe są do przydzielenia różne defekty. Ważne aby mieć takich kilka, ponieważ wtedy nasza postać jest ciekawsza, a dodatkowo za każdy defekt pierwszego poziomu dostajemy jeden punkt postaci, i za każdy defekt drugopoziomowy dwa punkty postaci.
Ageism - czyli dyskryminacja ze względu na wiek. Postać jest traktowana przez innych inaczej, pobłażliwie przez innych ze względu na wiek jaki posiada, bądź na jaki wygląda No a drugopoziomowy defekt może cechować się tym, ze postać musi wcześniej wracać do domu, do łóżka, nie może wszędzie chodzić, a szczególnie sama itp.
Ograniczenia w atakowaniu- Postać ze względów moralnych, sentymentalnych i tym podobnych nie może atakować pewnej osoby, bądź pewnej grupy osób.
Atak słów- na pierwszym poziomie tego defektu postać musi chociaż wyszeptać, bądź wypowiedzieć normalnie nazwę ataku jaki wykonuje. Na drugim poziomie musi głośnio wykrzyczeć ją (swoją drogą śmieszny defekt, który posiadała chyba każda Sailorka )
Atak gestów- Zanim postać zaatakuje, musi wykonać jakąś długą sekwencję gestów i póz, często też po transformacji ustawia się w tej samej pozycji.
Niezdarność- Postać nie nauczyła się jeszcze tego, jak funkcjonuje jej ciało. Generalnie jest ślamazarna, a szczególnie w stresowych sytuacjach. Na drugim poziomie ten defekt obniża zdolności walki o jeden.
Delikatne ciało- Postać z delikatnym ciałem ma słabsze statystyki "ciało". Na pierwszym poziomie spada o 1, na drugim o 2.
Łatwo się zachwyca/ Słabość do czegoś - np. Sailor Jupiter miała ten defekt na pierwszym poziomie, miała słabość do chłopców, którzy przypominali jej byłego. Sailor Moon miała na drugim poziomie już, słabość do słodkich chłopców, jedzenia słodyczy, ubrań i romansów.
Pusty umysł - Postać z tym defektem ma obniżoną cechę umysł, na pierwszym p. o 1, na drugim o 2.
Pusta dusza- tak jak wyżej, tylko z duszą.
Niezdarny wojownik- tak samo jak wyżej, tylko dotyczy wartości walki.
Uzależnienie od przedmiotu- na pierwszym poziomie jedna, lub dwie umiejętności zależne są od przedmiotu (w razie jakby postać go aktualnie nie miała, nie byłaby w stanie czegoś zrobić), na drugim trzy, badź więcej cech/statystyk/umiejętności
Naznaczony- postac ma jakiś znak, tatuaż itp. który powoduje jakies problemy, łatwo postać rozpoznać itp. Np. siostry z Klanu Czarnego Księżyca miały na czole czarne księżyce, musiały je kamuflować pod makijażem, albo włosami
Fobia- strach przed czymś często irracjonalny. przed jakimś przedmiotem, wydarzeniem itp.
Fizyczna nieatrakcyjność - postać wstydzi się, nie może, bądź nawet boi wychodzić do tłumu ludzi, itp ze względu na swój wygląd. Np. drugi poziom ma Mędrzec, który miał twarz trupa, pierwszy zaś Królowa Beryl, która miała szpiczaste uszy, szpony itp.
Silny po przemianie- na ppierwszym poziomie postać ma jedną lub dwie umiejętności Senshi/Knight którą może użyć nie przemieniając się, na drugim poziomie żadnej nie potrafi użyć przed przemianą. Z cała pewnością wszystkie wojowniczki miały drugi poziom tego defektu
Powracające koszmary- męczące, przerażające koszmary. Na pierwszym poziomie nie wpływają aż tak bardzo na życie postaci, na drugim już bardziej. Miał taki defekt Mamoru przez pewien czas .
Zależność - postać jest zależna od kogoś, np. wszyscy generałowie byli zależni od królowej Beryl, wbrew swojej woli (drugi poziom). Pierwszy poziom zaś to zależność z własnej woli, taki defekt może sobie automatycznie dać gracz, który będzie grał tą bardziej doświadczoną postacią zależność z własnej woli od Księżniczki Eien.
Dotknięty przez zło - postać która raz służyła złu, będzie zawsze nosić ziarenko zła w swoim sercu, jej ataki wobec sług zła mogą być słabsze.
Utrata transformacji - postać traci transformacje, kiedy zabraknie jej chęci i motywacji do walki, tak czasem działo się z Sailor Moon. Na drugim poziomie zwiększa się problem aby w szybkim czasie do transformacji wrócić.
I inne unikatowe defekty Takie jak niezwykle mocne alegrie, ataki wściekłości, hemofilia, jakaś choroba, napady braku energii. itp.
Ja sam zajmę się obliczaniem wartości walki, wartości obrony, punktów życia i punktów energii. Mechanika będzie wazna, ale postaram się, żeby dla was była niezauważalna. jesli coś sobie jeszcze przypomnę to napiszę
Aha no i rektutacja zakończy się kiedy znajdę 5 odpowiadających mi kart postaci
Czas odpisywania jeszcze ustalimy, ale będzie duży dziękuję

Edit:
Aha, no i będę chciał, aby każdy gracz zabawił się w taką hmm... ankietę
Imię i nazwisko:
Element/Emocja Wpływu: mogą być naprawdę różne, woda, ogień, miłość, gniew, grawitacja, natura ożywiona, światło, ciemność, szczęście, czystość i co tylko wam wyobraźnia podpowie, byleby z sensem Proszę raczej konsultować ze mną swoje niektóre pomysły, aby potem nie trzeba było zmieniać całej karty postaci!
Wiek: dowolny
Data urodzenia:
Znak zodiaku:
Wzrost:
Grupa krwi:

Hobby:
Ulubiony Kolor:
Ulubiony przedmiot (rzecz):
Ulubione jedzenie:
Ulubiony przedmiot w szkole:
Znienawidzony przedmiot:
Mocne strony:
Słabości:
Cel w życiu:
Historia:


Chciałem jeszcze dodać, że można się dogadać w wielu kwestiach. Np. można zrobić tak, ze jakiś atak nie bedzie zadawał obrażeń, ale będzie miał świetny efekt, itp.!

Aha, i proszę wysyłać KP na mój email: kantar1992@o2.pl
 

Ostatnio edytowane przez Koinu : 25-05-2011 o 00:16.
Koinu jest offline  
Stary 23-05-2011, 01:39   #2
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Pomysł jest idiotyczny, a mechanika strasznie przekombinowana. I to są dokładnie dwa powody, dla których rozpatruję zgłoszenie się do sesji. No, dodajmy jeszcze, że się będę młodziej czuł

Ważne pytania, na które nie znalazłem odpowiedzi (choć nie przekopałem się przez całą mechanikę, ale nie sądzę, żeby tam były):
1. Czy wiek postaci jest jakoś ograniczony?
2. Czy wymagana jest jakaś znajomość serii? Wiesz, od dłuższego czasu nie miałem z tym większej styczności.
3. W jaki sposób zdecydujesz kto gra tą bardziej doświadczoną postacią?
4. Czego głównie należy się spodziewać po sesji? Walki, kombinowania, romansowania?
5. Czy dobrze rozumiem, że jedynym udokumentowanym przykładem Rycerza jest Tuxido (tudzież jego alter ego)?
6. Czy przewidujesz rozwój postaci w czasie sesji?
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline  
Stary 23-05-2011, 02:03   #3
 
Koinu's Avatar
 
Reputacja: 1 Koinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputację
haha, no dzięki ale fakt, taka jest mechanika BESM.
1. Wiek postaci jest dowolny.
2. Dobrze byłoby znać serię chociaż trochę, ale nie będziemy zbytnio się wzorować na wydarzeniach z anime i mangi, jakby co każde wątpliwości i braki możemy wyjaśnić i uzupełnić krótką informacją . A dla postaci nieprzebudzonych to właściwie żaden problem nie będzie. Tyle, że ten kto oglądał i pamięta Sailor Moon będzie umiał się bardziej wczuć.
3. Hmm... jeśli dostanę po prostu dobrą KP na tę postać to taką wezmę
4. A to już chyba zależy od tego jak się losy potoczą, chciałbym, żeby nacisk na walki i relacje interpersonalne był mniej więcej równy, no i oczywiście na kombinowanie też się znajdzie miejsce, ja preferuję harmonię .
5. No z tego co pamiętam to tak. Wszystkie postacie pod którymi występował Mamoru Chiba, czyli Tuxedo, Książę Księżycowej Poświaty i jako Książę Endymion, zastanawiam się też czy można potraktować generałów jako Rycerzy, wcześniej służyli Endymionowi, a po tym jak zostali potraktowani dużą dawką negatywnej energii, stali się dopiero Sługami Zła. Tyle, że z nich się nie da wziąć przykładu bo nie pokazywano ich w akcji za czasów kiedy byli dobrzy.
6. Oczywiście przewiduję, a nawet uważam za konieczny jeśli bohaterowie mają zamiar pokonać przeciwników.

Edit: To może ja jeszczę opiszę schemat wymyślania np. Ataku Senshi
Weźmiemy przykład z anime: Shabon Spray - Atak Sailor Mercury.
Chcę ten atak na drugim poziomie.
a więc będę miał go na pierwszym:
1 poziom- Shabon Spray - Nie zadaje żadnych obrażeń, ale wywołuje takie efekty jak obniżenie temperatury, gęstą mgłę i może również pchnąć jakiś obiekt.
2 poziom- Shabon Spray Freezing - Zadaje tylko 15 punktów obrażeń, ale za to wywołuje poprzednio opisane efekty i może zamrozić cel.
Płacę za ten atak 8 punktów mocy (4 za jeden poziom).
Każdy może w ten sposób tworzyć wymyślony przez siebie atak, powiązany z elementem wpływu postaci, oczywiście najlepiej na bieżąco konsultować to ze mną . (Oczywiście chyba nie muszę wspominać, że każdy może stworzyć wojownika, który nie występował w serii, czyli np. Sailor Sun itp. Ale jest też możliwość zagrania istniejącym)
 

Ostatnio edytowane przez Koinu : 23-05-2011 o 09:59.
Koinu jest offline  
Stary 23-05-2011, 14:26   #4
 
Tohma's Avatar
 
Reputacja: 1 Tohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie coś
My god co za mechanika O,o. Troszkę mi cały klimat SM przyćmiewa, kiedy próbuję się za nią zabrać.
Rozumiem, że tych pięciorga bohaterów to: Księżniczka i obojętna kombinacja między Senshi/Knight? Czyli np. Księżniczka + 2S + 2K?
 
__________________
There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.
Tohma jest offline  
Stary 23-05-2011, 14:33   #5
 
Koinu's Avatar
 
Reputacja: 1 Koinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputację
Nie przejmuj się mechaniką Tego będę wyłącznie ja pilnował, to ma być też jedynie taki wyznacznik dla każdego, co dana postać lepiej potrafi. To ma być w końcu zabawa, a nie obserwowanie punktów, liczb i statystyk.
A co do postaci to tak: Postać wysłana przez księżniczkę do Tokio + 4 jeszcze nieprzebudzone postacie (kombinacja Senshi i Knight). Oczywiście ta postać wysłana przez Księżniczkę Eien też jest jednym z wojowników Senshi/ Knight, tylko bardziej doświadczonym, dlatego ma też więcej punktów do rozdania. Jeśli ktoś się już zdecyduje pisać kartę postaci to proszę o poinformowanie mnie w tym temacie.
Dziękuję za uwagę.
 
Koinu jest offline  
Stary 23-05-2011, 19:12   #6
 
Komiko's Avatar
 
Reputacja: 1 Komiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetny
Mam jedno pytanie, dlaczego sesja ma znacznik +18 skoro anime na luzie mogły oglądać pięcio letnie dzieci? Przewidujesz jakieś ataki tentaclowych potworów rodem z hentai?
 
Komiko jest offline  
Stary 23-05-2011, 19:24   #7
 
Koinu's Avatar
 
Reputacja: 1 Koinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputację
haha nic takiego nie planowałem ;p ale chciałbym, żeby była możliwość (nie namawiam, po prostu umożliwiam) namiastek scen erotycznych, przekleństw, przemocy. Oczywiście większość zależy od graczy, które z tych elementów się pojawią. Po prostu oznaczyłem dla zasady. I tak wiadomo, że każdy może wziąć udział, bo nie musi mi podawać swojego wieku, ale żeby nie było, że nie ostrzegałem
 
Koinu jest offline  
Stary 23-05-2011, 19:57   #8
 
Kizuna's Avatar
 
Reputacja: 1 Kizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodzeKizuna jest na bardzo dobrej drodze
Hmm... czy z kompletnym brakiem znajomości tej serii można się zapisać?
Jako postać, która jest dopiero pierwszy dzień w kraju i nawet nie zna dobrze japońskiego?
 
Kizuna jest offline  
Stary 23-05-2011, 20:03   #9
 
Koinu's Avatar
 
Reputacja: 1 Koinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputację
Hmm... oczywiście coś da się wymyślić . Wolałbym, żeby to byli Japończycy, ale ostatecznie nie ma przeciwwskazań, żeby postać była obcokrajowcem. Tyle, że jeśli postać nie będzie znała dobrze japońskiego to będzie miała trudności w porozumiewaniu się z innymi.
A jeśli nie znasz serii, to dla postaci nieprzebudzonej nie będzie problem. Najwyżej udzielę Ci jakichś informacji w razie potrzeby.

Edit: Info
Chcę poinformować, że jedna (bardzo dobrze się zapowiadająca ) KP jest w drodze, a więc jak na razie jedno miejsce jest zaklepane.
Kizuna jako kobieca, nieprzebudzona postać Knighta.
 

Ostatnio edytowane przez Koinu : 23-05-2011 o 23:13.
Koinu jest offline  
Stary 23-05-2011, 23:59   #10
 
Komiko's Avatar
 
Reputacja: 1 Komiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetny
Japonia to bardzo rozwinięty kraj. Podejrzewam, że nie licząc małych dzieci, 99% japończyków płynnie mówi po angielsku
 
Komiko jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:59.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172